آفتاب
نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد:

تعرفه بهای آب مصرفی تمامی دستگاه های اجرایی مشخص شد

تعرفه بهای آب مصرفی تمامی دستگاه های اجرایی مشخص شد

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت اعضای این کمیسیون دولت را مکلف کردند تعرفه بهای آب مصرفی همه دستگاه های اجرایی را حداقل معادل قیمت تمام شده آب دریافت کنند.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: اعضای این کمیسیون در مصوبه ای دولت را مکلف کردند به منظور فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب، تعرفه بهای آب مصرفی کلیه دستگاه های اجرایی مندرج در ماده یک قانون برنامه ششم توسعه را به جز در مواردی که در قانون مستثنی شده اند حداقل معادل قیمت تمام شده آب دریافت کنند.
وی ادامه داد: اعضای کمیسیون مقرر کردند به منظور توان تسهیلات دهی بانک های دولتی، مانده بدهی بانک ها به بانک مرکزی در پایان سال 97 به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی منتقل و مبلغ مذکور به عنوان سرمایه دولت در بانک های دولتی منظور خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس بیان کرد: براساس این مصوبه محاسبه مبلغ بدهی قطعی دولت و تخصیص مبلغ بدهی دولت به بانک مرکزی به عنوان سرمایه به هر یک از بانک های دولتی براساس دستورالعملی است که به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیات وزیران می رسد.
به گزارش ایرنا، بررسی کلیات لایحه بوده سال 98 کل کشور از شنبه هفته گذشته 22 دی ماه در کمیسیون تلفی مجلس آغاز شد و اعضا با 22 رای با کلیات این لایحه موافقت کردند.
اعضا کمیسیون تلفیق مجلس از روز یکشنبه وارد بررسی جزییات این لایحه شدند.
سیام*9121*1553
کد N2064711

وبگردی