آفتاب
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان:

ساختمان جدید پلاسکو مهر 99 بازگشایی می شود

ساختمان جدید پلاسکو مهر 99 بازگشایی می شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: عملیات نصب اسکلت ساختمان جدید پلاسکو از ابتدای سال آینده آغاز می شود و انتظار می رود کسبه این مجتمع تجاری در مهر ماه سال 1399 کار خود را در این مجتمع آغاز کنند.

به گزارش ایرنا، «حسن کاری» روز شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه طراحی ساختمان جدید پلاسکو افزود: عملیات احداث ساختمان جدید پلاسکو با هماهنگی استانداری تهران و موافقت دستگاه های اجرایی قرار است در محل خود و در موعد مقرر آغاز شود.
وی ادامه داد: گود برداری از محل این ساختمان از 31 شهریور ماه 97 پس از اخذ دستور نقشه از شهرداری تهران به صورت شبانه روز آغار شد و پیش بینی می شود که امسال عملیات گودبرداری به پایان برسد.
کاری با بیان اینکه قرار است ساختمان پلاسکو در 15 طبقه روی زمین ساخته شود، گفت: انتظار می رود ابتدای سال آینده عملیات نصب اسکلت این ساختمان آغاز شود.
ساختمان تجاری پلاسکو که بیشتر به محل عرضه پوشاک شهره بود و در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران قرار داشت صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه سال 1395 دچار آتش سوزی شد و حدود ساعت 11 همان روز به طور کامل فرو ریخت.
از پلاسکو که ساخت آن به سال 1341 بر می گشت به‌ عنوان نخستین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد.
ادامه دارد...
اقتصام **1108**2078*2025
کد N2064475

وبگردی