آفتاب

کی روش حضور در تیم ملی کلمبیا را رد نکرد

کی روش حضور در تیم ملی کلمبیا را رد نکرد

دوبی-ایرنا- «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان موضوع حضورش درتیم ملی کلمبیا را رد نکرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دوبی؛ کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنانم همانند جنگجویان مقابل تیم ملی عراق بازی کردند و از اینکه مقتدرانه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کردیم خوشحالم.
کارلوس کی روش امروز(پنجشنبه) پیش ازشروع نخستین تمرین تیم ملی پس از کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر عراق، بازی شب گذشته را سخت توصیف کرد و افزود: بازی سختی مقابل عراق داشتیم البته دراین دیدار موقعیت های مختلفی را نیز خلق کردیم اما معتقدم دربخشی از زمان این دیدار بازیکنان حریف برای عصبی کردن بازیکنان ما تلاش می کردند.
تیم ملی شب گذشته در چارچوب رقابت های مرحله گروهی و از گروه D این مسابقات برابر عراق به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد و با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست از این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شد.
وی با تمجید دوباره ازعملکرد بازیکنان تیم ملی در دیدار برابر عراق اظهار داشت: حاضرم برای این بازیکنان جانفشانی کرده و بمیرم من عاشق بازیکنانم هستم.
وی با بیان این جمله که باید شخصیت تیمی خود را همچنان همانند سه دیدار گذشته حفظ کنیم، ادامه داد: دیدار برابر عراق تمام شد و ما از این پس باید تنها شخصیت تیمی خود را حفظ و با انگیزه ای که بازیکنانم دارند برای مصاف با سایر حریفان کاملا آماده شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص شایعاتی مبنی برقبول هدایت تیم ملی کلمبیا نیز گفت: تیم ملی ایران بدون دریافت گل به مرحله بعدی جام ملت های آسیا صعود کرد و معتقدم جام ملت ها تازه آغاز شده است از این رو درحال حاضر تمامی تفکر و تمرکزم بر روی جام ملت های آسیا و موفقیت در این رقابت ها است و به موضوع دیگری فکرنمی کنم.
کی روش درادامه باردیگراز بازیکنان تیم ملی قدردانی کرد و افزود: آنان بازیکنانی متعهد نسبت به تیم ملی کشورخود هستند چهاردیدارمهم دیگر پیش رو داریم بازی هایی که هرکدام همانند فینال است که با احترام برای تمامی رقبای باید همراه با موفقیت ازاین دیدارها نیزعبور کنیم.
تیم ملی ایران دردوره گذشته جام ملت های آسیا که در استرالیا برگزار شد درمرحله یک چهارم نهایی مغلوب تیم ملی عراق شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت کی روش به قضاوت داوردر آن دیدار به شدت اعتراض داشت اما دردیدار شب گذشته به داوری اعتراضی نداشت او درباره دلیل این موضوع نیز گفت: «روشن ایرماتوف» داور دیدار شب گذشته ایران و عراق با توانایی های خود سعی کرد به بهترین نحو قضاوت کند هر چند که ممکن است اشتباهاتی نیز داشته باشد از این رو به هیچ وجه نباید او را با داور چهارسال پیش ایران وعراق در استرالیا که اهداف دیگری را دنبال می کرد مقایسه کنیم.
کی روش درپاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره شفاف سازی بیشتر درخصوص پیوستن او به تیم ملی فوتبال کلمبیا نیز اظهارکرد: شش ماه پیش فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد من را تا پایان جام ملت ها تمدید کند و گفته می شد وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون حمایت نمی کند و علاقه ای برای ادامه حضورم در تیم ملی ندارد من هم برای جلوگیری از ضربه خوردن تیم ملی اصول خود را پیگیری می کنم و مربی که فقط تشکر کند نیستم.
وی ادامه داد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از موضع وزارت ورزش با خبر بود و اگر آن زمان از این موضوع مطلع می شدم در ایران نمی ماندم. از طرفی خواسته وزیر ورزش و جوانان رفتن کی روش بود تا از برنامه های تیم ملی حمایت نشود. همچنین جریان سازی درباره یکی از مربیان تیم و بازی دوستانه با آرژانتین نیز از جمله دروغ هایی بود که باید جلو آن گرفته می شد.
سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: الان زمان آن است که برای وجاهت و شخصیت تیم ملی جلوی این جریان سازی ها گرفته شود و افراد مربوط نیز پاسخگو باشند هر چند که ما به تعهدات خود پایبندیم و برای مردم ایران در دیدار های پیش رو خواهیم جنگید.
**9144 **9029
کد N2063428

وبگردی