آفتاب

تلاش می‌کنیم انتخابات سال آینده را سالم و بدون هیچ تنشی برگزار کنیم

تلاش می‌کنیم انتخابات سال آینده را سالم و بدون هیچ تنشی برگزار کنیم

موسوی مدیر کل جدید دفتر انتخابات گفت: همواره آرزو داشتیم؛ وزیر و تیمی در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نیروهای ها و ظرفیت های داخلی داشته باشد و از ظرفیت آنها استفاده شود. خوشبختانه این آرزو محقق شد و انگیزه مضاعفی در دورترین سطوح و پایین ترین سطوح کشور تا ستاد ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل موسوی مدیرکل جدید دفتر انتخابات در نشست معارفه خود و تکریم مدیر کل سابق، ضمن قدردانی از پورعلی مطلق مدیر کل سابق، گفت: ایشان تجربه بسیار زیاد در برگزاری انتخابات دارند و در واقع حق استادی برگردن بنده دارد.

 مدیرکل جدید دفتر انتخابات ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همکاری با دوستان این حوزه از رویکردهای وزیر کشور و نگاه ایشان به درون سازمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: همواره آرزو داشتیم؛ وزیر و تیمی در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نیروهای ها و ظرفیت های داخلی داشته باشد و از ظرفیت آنها استفاده شود. خوشبختانه این آرزو محقق شد و انگیزه مضاعفی در دورترین سطوح و پایین ترین سطوح کشور تا ستاد ایجاد شد.

 وی افزود: این نگاه را پاس می داریم و مصرانه از تمام نیروها و ظرفیت این حوزه استفاده می‌کنیم و امیدواریم با تمام تلاش خود، این اعتماد را خدشه دار نکنیم.

 موسوی افزود: مهم ترین رخداد سال ۹۸ انتخابات خواهد بود، این در حالی است که مهمترین مسئولیت وزارت کشور نیز برگزاری سالم انتخابات است.

 وی خاطرنشان کرد: ما مفتخریم دوره جدیدی را آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم انتخابات سالم بدون مشکل و هیچ تنشی برگزار کنیم.

 موسوی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخابات است که برگزاری انتخابات سالم در واقع نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند که این امر محقق نمی شود مگر با تجربه، علم و آگاهی تمام همکاران در دفتر انتخابات.

 وی افزود: من یقین دارم همه این تیم توانمندی این موضوع را دارند. ما مجری و پاسدار انتخابات خواهیم بود و در این موضوع کم نخواهیم گذاشت.

 وی با اشاره به تجربه خدمت در سطوح مختلف مدیریت مناطق از سطح بخشدار، گفت: در طول این سال ها، انواع مدیریت های انتخاباتی را در بخش‌های مختلف استان تجربه کرده و مسائل را از نزدیک لمس کرده ام و امیدوارم در دوره جدید نیز بتوانم از تجربه گذشته به خوبی استفاده کنم.

کد N2063047

وبگردی