آفتاب
ستاری:

نمی گذاریم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی روی زمین بماند

نمی گذاریم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی روی زمین بماند

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: تلاش کردیم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه های فناوری روی زمین نماند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، سورنا ستاری عصر سه شنبه در آیین معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه هنری، با اشاره به تاسیس معاونت علمی ، فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در سال 86 افزود: برخی اسناد مهم معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، تحولات جدی در حوزه فناوری ایجاد کرد که سبب اشتغال جوانان در نانو، تکنو، گیاهان دارویی، سلول های بنیادی گردید.
ستاری تاکید کرد: همیشه تلاشم این است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی همانند جایزه مصطفی و سایر اتفاقات روی زمین نماند. وی افزود: ایجاد حرکت جدی در جوانان با مبنای قدرت جمهوری اسلامی، مقام نهم بودن در فضای مجازی در سطح دنیا، اول بودن استارت آپ ها در منطقه و سایر موارد در قالب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
معاون رئیس جمهوری در خصوص دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز، گفت: با حجت الاسلام عاملی به عنوان یکی از دوستان خوب در شورای عالی فضای مجازی همکار هستیم.
ستاری اظهار کرد: تخصص عاملی در حوزه فرهنگ و فضای مجازی است که در آینده از نظرات شخصی و سایر نظرات دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان تئوری هایی که در این حوزه باید پیاده سازی می شود، استفاده می کنیم.
ستاری در پایان ضمن تشکر از اعضای کمیته های شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها ادامه داشته باشد و مدل های جدیدی که ایجاد شده توسعه یابد.
9492 ** 1200
کد N2061664

وبگردی