آفتاب
برای رقابت دانشگاهی؛

1200دانش آموزمناطق زلزله زده به تهران فرا خوانده شدند

1200دانش آموزمناطق زلزله زده به تهران فرا خوانده شدند

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: 1200 دانش آموز مناطق زلزله زده را به تهران فراخواندیم تا در رقابت دانشگاه از دیگر دانش آموزان عقب نمانند.

به گزارش ایرنا، سید محمد بطحائی دوشنبه شب در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: جهادگران واقعی معلمان هستند که همچنان با اخلاق حرفه ای، کار خود را انجام می دهند.
‌وی خاطر نشان کرد: مدیران سخت کوش ما در مدارس برغم کمبود امکانات نگاهشان به سمت کیفیت تعلیم و تربیت مطابق سند تحول است.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: به دور از تعاریف آکادمیک مدیریت جهادی، همکاران من به صورت عملی کار جهادی انجام می دهند.
بطحایی افزود: کار همکاران من صرفاً آموزش علم و دانش نیست و همه می دانیم با شروع سال تحصیلی امید در جامعه شکل می گیرد و با تردد دانش آموزان این اتفاق می افتد.
وی مدرسه را محلی برای تمرین زندگی دانست و گفت: در کمتر از یکسال با همت خیرین مدرسه ساز 80 مدرسه را در مناطق زلزله زده که آسیب جدی دیده بود بازسازی کرده و در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش این را برای خود وظیفه و رسالت می دانیم تا روحیه مدیریت جهادی را در نسل کودک و نوجوان ایجاد کنیم و شجره ای که رهبری فرمودند برای مدل مدیریتی کشورما نیاز است با گنجاندن در برنامه های آموزشی در نسل کودک و نوجوان، محقق شود.
بطحایی یادآور شد: 1200 دانش آموز زلزله زده را به تهران فراخواندیم تا در رقابت دانشگاه از دیگر دانش آموزان عقب نمانند.
وی اعلام کرد: در دوره پیش دبستانی نرخ رشد ما از 20 درصد به بیش از 90 درصد رسیده و نرخ برابری دست یابی فرصت آموزشی بین دانش آموزان دختر و پسر ما تقریباً برابر شده است.
سیام*9612**شبس**1613
کد N2060904

وبگردی