آفتاب
بازرس خانه احزاب:

انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب به تعویق افتاد

انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - بازرس خانه احزاب از تعویق انتخابات خانه احزاب خبر داد و گفت: مجمع عمومی خانه احزاب نهم اسفند ماه برگزار می شود.

بابک آذر باد عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: قرار بود جلسه انتخابات خانه احزاب چهارم بهمن ماه تشکیل بشود با توجه به نامه وزارت کشور به خانه احزاب مبنی بر عقب انداختن این مجمع تصمیم گرفته شده که این مجمع به عقب بیفتد به دلیل آنکه معاون سیاسی وزارت کشور هنوز منصوب نشده است این تشکل تصمیم گرفت انتخابات مجمع عمومی به تعویق بیافتد
آذرباد با بیان این که کمیسیون ماده 10 احزاب نمی تواند در این مورد تصمیم بگیرد، اظهار داشت: وقتی نامه رسمی دادند تصمیم گرفته شد مجمع عقب بیفتد و لیست نهایی احزاب به ما اعلام نشده است در مجمع تصمیم گیری شده که نهم اسفند ماه مجمع عمومی خانه احزاب برگزار بشود ولی این بار به این صورت که یک مهلت داده بشود که وزارت کشور بتواند لیست احزاب را اعلام بکند.
وی تاکید کرد: خانه احزاب رسما اعلام کرده که اگر لیست احزاب را اعلام نکنند بر اساس آن لیست 187 حزب مجمع برگزار خواهد شد مثل سابق که مجمع خانه احزاب برگزار می شده است.
آذرباد تصریح کرد: این لیستی که آمده است لیست یارانه بگیران هستند احزابی که یارانه می گیرند نه احزابی که تایید شدند یعنی خودشان را با قانون جدید تطبیق دادند.
به گزارش ایرنا، پیش از این اعضای خانه احزاب روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به عنوان زمان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب خبر داده بودند.
سیام**3202**1751
کد N2060767

وبگردی