آفتاب

گرگانی ها از رییس جمهوری استقبال کردند

گرگانی ها از رییس جمهوری استقبال کردند

گرگان - ایرنا - دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه پس از سخنرانی در جمع مردم گنبدکاووس، وارد گرگان مرکز استان گلستان شد و مورد استقبال پرشور مردم این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اگرچه برنامه مشخصی برای استقبال از رییس جمهوری اعلام نشده بود، اما مردم گرگان با اطلاع از حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی در دروازه شرقی گرگان (پل جرجان) تجمع کرده و از وی استقبال کردند.
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی به همراه شماری از معاونان و وزیران دولت امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله وارد گلستان شد، دیدار مردمی نخستین برنامه این سفر دو روزه بود که با حضور گسترده مردم در ورزشگاه تختی شهرستان گنبدکاووس برگزار و در ادامه رییس جمهوری راهی شهرستان گرگان شد.
در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان طرح های مرتبط با توسعه استان در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع بهره برداری و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.
دیدار با نخبگان و علمای اهل تسنن و تشیع، بهره برداری از طرح های استانی و شرکت در شورای اداری استان گلستان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری است.
برنامه سفر رییس جمهوری به گلستان با نشست خبری دکتر روحانی با خبرنگاران استان در روز سه شنبه 25 دی پایان می یابد.
نخستین سفر استانی دکتر روحانی به گلستان آذر 93 انجام شد که در آن هیات دولت شش هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون افزون بر 80 درصد از این پروژه ها اجرایی شده است.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 870 هزار نفر جمعیت با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
3091/1648/1860
کد N2060519

وبگردی