آفتاب

رئیس جمهوری دیدار مردمی را از اهداف سفر به گلستان اعلام کرد

رئیس جمهوری دیدار مردمی را از اهداف سفر به گلستان اعلام کرد

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس جمهوری در بدو ورود به استان گلستان هدف از سفر به این استان شمالی را دیدار با مردم و بهره برداری از چندین طرح عمرانی و زیربنایی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه هنگام ورود به گلستان در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه کلاله ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های دیگر سفر استانی را پیگیری مصوبات دور نخست که سال 93 انجام شده است بیان کرد.
رئیس جمهوری اضافه کرد: در دور دوم سفر استانی ضمن بررسی میزان پیشرفت و اجرای پروژه های سفر دور نخست، مصوباتی نیز برای رشد و توسعه استان گلستان برنامه ریزی شده است.
روحانی ابراز امیدواری کرد که با سفرهای استانی هیات دولت تدبیر و امید زمینه رشد و پیشرفت این استان فراهم شود.
رئیس جمهوری حین ورود به استان گلستان در فرودگاه شهرستان کلاله در شرق گلستان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقام های بلندپایه استان قرار گرفت.
عزیمت به گنبدکاووس و سخنرانی در جمع مردم در استادیوم تختی این شهرستان واقع در شرق گلستان برنامه بعدی رئیس جمهوری در سفر استانی گلستان است.
دیدار مردمی، نشست با نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، دیدار با علما شعیه و سنی، شرکت در نشست شورای اداری و بهره برداری چند طرح عمرانی از برنامه های سفر دو روزه استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان است.
برنامه سفر رئیس جمهوری به استان گلستان با نشست خبری دکتر روحانی با خبرنگاران استان گلستان در روز سه شنبه 25 دی ماه پایان می یابد.
نخستین سفر استانی دکتر روحانی به استان گلستان آذر 93 انجام شد که در آن سفر هیات دولت شش هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون افزون بر 80 درصد طرح های این سفر اجرایی شده است.
6982/1860
کد N2060021

وبگردی