آفتاب
در گفت وگو با ایرنا اعلام شد:

مشهد میزبان نخستین همایش ملی- دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی

مشهد میزبان نخستین همایش ملی- دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی

تهران - ایرنا- نخستین همایش ملی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی همزمان با یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی کشور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: بنابر تعاملات میان اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی و دانشگاه فردوسی مشهد و با توجه به ظرفیت های دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار می شود.
محمد جواد ابراهیمی افزود: در مراسم آغاز به کار وزرای جهاد کشاورزی و علوم ، برخی نمایندگان مجلس و فعالان عرصه کشاورزی و صنعت حضور می یابند .
ابراهیمی این توضیح را نیز داد که نخستین همایش ملی زراعت ، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی با حمایت وزارتخانه های علوم و جهاد کشاورزی ، دانشگاه فردوسی مشهد، پارک علم و فناوری، سازمان محیط زیست و منابع طبیعی، انجمن ارگانیک خراسان رضوی و دیگر نهادهای مرتبط برگزار می شود.
وی درعین حال گفت : با توجه به مشکلات موجود در این سه حوزه در جلسه رسمی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی کشور تصمیم به برگزاری نخستین همایش ملی دانشجویی زراعت ، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی گرفته شد که شعار این همایش با توجه به مشکلات عمده دانشجویان نیز؛ «دانشجوی پویا، راه‏گشای کشاورزی نوین و صنعت» است.
دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی کشور خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در حاشیه این همایش جشنواره عکس رویش، نمایشگاه ، استارت آپ و پنل های تخصصی با حضور اندیشمندان، صاحب نظران واساتید این حوزه برگزار شود .
ابراهیمی گفت: علاقه مندان می توانند تا 15 اسفند ماه سال جاری، مقالات خود را در چهار محور ارتباط با صنعت و دانشگاه، بیوتکنولوژی کشاورزی، بخش ویژه دانشجویی (آزاد)، علوم زراعی و گیاه پزشکی به دبیرخانه همایش به آدرس مشهد- پردیس دانشگاه فردوسی-دانشکده کشاورزی- ساختمان زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی ارسال کنند.
وی افزود: علاقه مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.FNCAPB.IR مراجعه کرده و یا با شماره تماس 051-38804666 تماس گیرند.
**م.م **1601**
کد N2059493

وبگردی