آفتاب
ذوالقدر:

کمیسیون تلفیق صبح فردا وارد بررسی جزییات بودجه98 می شود

کمیسیون تلفیق صبح فردا وارد بررسی جزییات بودجه98 می شود

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: جلسه عصر امروز این کمیسیون برای بررسی جزییات لایحه بودجه 1398 به دلیل آماده نبودن پیشنهادهای کمیسیون های تخصصی به صبح فردا - دوشنبه موکول شد.

«فاطمه ذوالقدر» بعدازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: جلسه نوبت عصر کمیسیون تلفیق مجلس به دلیل آماده نبودن و عدم ارائه پیشنهادهای کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی جزییات لایحه بودجه 98 برگزار نشد و بنا شد که کمیسیون ها تا فردا پیشنهادات خود را ارائه کنند تا نهایتا صبح فردا جلسه کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شود.
وی به آغاز بررسی لایحه بودجه سال آتی در کمیسیون تلفیق مجلس از روز گذشته اشاره کرد و افزود: اعضای این کمیسیون از صبح روز گذشته بررسی بودجه را آغاز کردند و در جلسه نوبت عصر روز گذشته و صبح امروز بررسی کلیات را به پایان رساندند و نهایتا کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تصویب کردند.
وی افزود: بنا بود ما عصر امروز وارد بررسی جزییات این لایحه 22 ماده ای شویم ولی به دلیل آماده نبودن جزییات، بررسی آن از صبح فردا در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، بر طبق آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق هر روز باید در دو نوبت صبح و عصر لایحه بودجه سال 98 کل کشور را بررسی کند.
سیام**9121**1336
کد N2059472

وبگردی