آفتاب

هافبک اسبق تیم ملی: نباید فکر کنیم جام ملت ها را برده ایم

هافبک اسبق تیم ملی: نباید فکر کنیم جام ملت ها را برده ایم

تهران- ایرنا- هافبک اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس دیدار برابر ویتنام را به دلیل ناشناخته بودن این تیم «سخت» توصیف کرد و گفت: یکی از اشتباهات این است که فکر می کنیم بعد از پیروزی پنج بر صفر برابر یمن، جام در دست ماست.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برتری پنج بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر یمن در اولین بازی از جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی عملکرد خیلی خوبی در این دیدار داشت و برد پرگل در اولین دیدار را باید به فال نیک گرفت.
وی با بیان اینکه تیم ملی برابر یمن با ترکیبی جدید و هجومی به میدان رفت، افزود: قصد ندارم ارزش پیروزی پرگل تیم ملی برابر یمن را کم کنم، اما واقعیت این است که انتظار چنین اختلاف گلی از این دیدار داشتیم. یمن تیمی نبود که توان اذیت کردن ایران را داشته باشد.
هافبک اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد پیروزی پرگل در دیدار اول بسیار مهم است و این از شانس خوب ما بود که نخستین دیدار خود را برابر یمن به عنوان ضعیف ترین تیم جام برگزار کردیم.
پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بازی آینده تیم ملی برابر ویتنام نیز اظهار داشت: ویتنام واقعا تیم ناشناخته‌ای است که این موضوع شاید به ضرر ما باشد. ویتنام با یمن قابل مقایسه نیست اما باز هم از تیم ملی توقع برد پر گل می رود.
هافبک اسبق تیم ملی ادامه داد: بازی برابر تیم های ناشناخته سخت است اما منتظر دومین برد پرگل از تیم ملی هستیم.
وی در مورد شانس قهرمانی ایران در این مسابقات خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکل ما اینجا است که بعد از بازی با یمن جام را در دستان تیم ملی می بینیم که این موضوع اصلا خوب نیست. واقعیت این است که تیم های ژاپن، کره و استرالیا چند دهه است که روی نسل کنونی فوتبال خود کار کرده اند و حالا می خواهند بهره برداری کنند.
کاویانپور تصریح کرد: در جام جهانی با وجود عملکرد خوب بازیکنان فقط به این موضوع پی بردیم که آنها کیفیت خوب و پتانسیل بالایی دارند. نمی‌توان بعد از اولین بازی از تیم ملی توقع بی جا داشت.
وی اضافه کرد: از دید من تیم ما برای قهرمانی در اولویت نیست اما با توجه به بازیکنان خوب در تیم ملی می توانیم نیم نگاهی به فینالیست شدن داشته باشیم.
تیم ملی ایران که در گروه چهارم جام ملت های آسیا با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه است بعد از پیروزی پنج بر صفر خود در دیدار نخست، روز شنبه از ساعت 14 و 30 باید به مصاف ویتنام برود.
ورزشی**9463**9129
کد N2056447

وبگردی