آفتاب
حکیم زاده:

فضای مجازی و رسانه عامل مهمی در تربیت و شکوفایی کودکان است

فضای مجازی و رسانه عامل مهمی در تربیت و شکوفایی کودکان است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز در کنار خانواده و مدرسه عامل مهم دیگر در تربیت و شکوفایی کودکان و نوجوانان این سرزمین، فضای مجازی و رسانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از پایگاه جامع کودک ایران صدا گفت: امروز در کنار خانواده و مدرسه عامل مهم دیگر در تربیت و شکوفایی کودکان و نوجوانان این سرزمین، فضای مجازی و رسانه است و برخورد هوشمندانه ایجاب می‌کند از این بستر استفاده و آن را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افتتاح پایگاه کودک را اقدامی بی‌نظیر دانست و بیان کرد: با توجه به ویژگی‌های خوب صدای رسانه‌ملی و پیام‌های خوبی که نقش موثر در شکل‌گیری شخصیت کودکان دارد، این مجموعه با حداقل امکانات در سراسر ایران قابل دسترسی است و دانش‌آموزان از تولیدات آن بهره‌مند می‌شوند.

حکیم‌زاده افزود: اگر امروز کودکانمان را رها کنیم بعدا نباید گلایه کرد که چرا در شاخص‌های توسعه از کشورهای دیگر عقب ماندیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: کار کودک، تخصصی است؛ شاید برخی دیدگاه تجاری داشته باشند اما همه سازمان‌ها که دغدغه کودکان را دارند باید به این اصل توجه کنند تعلیم و تربیت یک علم است و اصول کار خود را دارد.

کد N2056213

وبگردی