آفتاب

«بنجامین پاوراد» اولین خرید زمستانی بایرن مونیخ

«بنجامین پاوراد» اولین خرید زمستانی بایرن مونیخ

تهران- ایرنا- با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، «بنجامین پاوارد» بازیکن فرانسوی تیم اشتوتگارت، با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو تا پایان فصل جاری به قهرمان بوندسلیگا ملحق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «حسن صالح حمید زیچ» مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ خبر پیوستن دفاع آخر تیم ملی فرانسه به باوارایی ها را تایید کرد.
حمیدزیچ در جریان کمپ تمرینی این تیم در قطر و البته بدون اشاره به جزئیات قرارداد مذکور اظهار داشت: می توانم اعلام کنم که ما موفق شدیم تا برای استفاده از خدمات پاوارد از روز اول جولای سال جاری با وی قراردادی به مدت 5 سال منعقد کنیم.
پاوارد که تابستان سال گذشته به همراه تیم ملی فرانسه، جام قهرمانی بیست و یکمین دوره جام جهانی را در مسکو بالای سر برد، یکی از مهره های تاثیرگذار «دیدیه دشان» سرمربی این تیم بود و نماش درخشانی را از خود برجای گذاشت.
پس از اتمام این تورنمنت هیجان انگیز تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در یک نظر سنجی آنلاین برای انتخاب بهترین گل این رقابت ها، گل دفاع آخر 22 ساله آبی ها به آرژانتین که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی با یک ضربه والی به ثمر رسید را به عنوان بهترین گل تورنمنت انتخاب کرد.
مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا که در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به بورسیا دورتموند صدرنشین، در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آلمان جای دارد، هفته آینده و پس از اتمام تعطیلات تابستانی، رقابت خود را در این لیگ پیگیری خواهد کرد.
ورزشی**3991**9118
کد N2056040

وبگردی