آفتاب
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مردم قم:

بزرگان و جوانان نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم در انقلاب را کم‌رنگ کنند

بزرگان و جوانان نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم در انقلاب را کم‌رنگ کنند

رهبر انقلاب تاکید کردند: انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد. بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هم‌زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی‌ماه ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم این شهر، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند:  ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

ایشان افزودند: البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند، فرمودند:  قم سرچشمه‌ اصلی انقلاب و حوزه‌ قم پشتوانه‌ معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود...

 

کد N2055888

وبگردی