آفتاب

پیام‌ نور و سازمان مدارس غیردولتی تفاهم‌نامه امضا کردند

پیام‌ نور و سازمان مدارس غیردولتی تفاهم‌نامه امضا کردند

تهران - ایرنا - دانشگاه پیام نور و سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی با هدف افزایش مشارکت دانشگاه در برگزاری آموزش های آزاد کوتاه مدت داوطلبان و نیروی انسانی آموزش و پرورش به ویژه مدارس غیردولتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، رئیس دانشگاه پیام نور در آیین امضای تفاهم نامه اظهار کرد: آموزش و پرورش با توجه به نقش حساس تعلیم و تربیتی خود، یکی از نهادهای بسیار مهم کشور به شمار رفته و دانشگاه پیام نور نیز با توجه به گستره ملی و بین المللی، می‌تواند در کنار آموزش ‌و پرورش قرار گرفته تا از ظرفیت های هم به‌خوبی استفاده کنند.
محمدرضا زمانی با اشاره به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در داخل کشور افزود: دانشگاه پیام‌نور با 500 مرکز داخلی، 40 مرکز بین المللی و 4 هزار عضو علمی، خدمات بسیار مطلوبی را به 430 هزار دانشجو در تمامی رشته ها ارائه می دهد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی نیز با قدردانی از همراهی و همکاری دانشگاه پیام‌نور گفت: در حوزه مدیریت آموزش از راه دور 1750 مدرسه وجود دارد که انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه پیام نور در بخش استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی برای حل مشکلات دانش‌آموزان محروم از تحصیل، بسیار تأثیرگذار است.
براساس گزارش دانشگاه پیام نور ، مجتبی زینی وند با بیان اینکه هدف این سازمان جلب مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است، گفت: آموزش‌ و پرورش نهاد گسترده‌ای است که مشارکت نهادهای دیگر می تواند آن را در دست‌یابی به اهداف نظام تعلیم و تربیت بسیار کمک کند.
**9489** 1200
کد N2055711

وبگردی