آفتاب
وزیر راه:

جلوگیری نکردن از استهلاک سرمایه های فرودگاهی جرم است

جلوگیری نکردن از استهلاک سرمایه های فرودگاهی جرم است

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی فراهم کردن زیرساخت های فرودگاهی و ناوبری و نگهداری آنها را راه تقویت کارآمدی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دانست و گفت: اگر اجازه دهیم این سرمایه ها مستهلک شود جرم و گناه کرده ایم.

به گزارش عصر سه شنبه تارنمای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی امروز- سه شنبه- در نخستین روز هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور افزود: توجه به نیروی انسانی، مدیریت بر اساس خردورزی و پرهیز از باندبازی که آفت محیط های تخصصی است، ضرورت دارد.
اسلامی، کارآمدی مدیریتی را یکی از ضرورت های بسیار مهم، جدی و کلیدی کشور در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: ملت ایران استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارد و هیچ شأنی جز خدمت رسانی به مردم نداریم.
وی گفت: آمریکا و صهیونیسم ادعا می کنند به فکر مردم ایرانند اما در همه اقدام های تروریستی حضور و در لباس مبارزه با تروریسم، ائتلاف تروریستی دارند.
اسلامی افزود: همه دشمنی ها علیه نظام اسلامی برای مقابله با استقلال طلبی و تسلیم ناپذیری جمهوری اسلامی است و ملت ایران هزینه زیادی را برای استقلال و نپذیرفتن سلطه پرداخت کرده اند.

** به دنبال ارزش‌های کاذب و تبلیغات صوری نبودیم
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز با بیان اینکه هرگز به دنبال ارزش‌های کاذب و تبلیغات صوری نبودیم، به راه اندازی ترمینال جدید ایرانشهر بدون تشریفات زاید اشاره کرد و گفت: از رویداد بی‌ نظیر و بزرگ، نجات قطر از طریق پذیرش حدود 250 فروند هواپیمای سرگردان در ضرب‌الاجل 10 ساعته بود که از آن به عنوان جلوه‌هایی از اوج آینده‌نگری، حرفه‌ای‌گری و مسئولیت‌پذیری یاد شد و نامه قدردانی رئیس جمهوری را به دنبال داشت.
رحمت الله مه آبادی افزود: این رویداد قدرت تاثیرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور رساند و موجب برهم خوردن نقشه دشمنان کشور برای ایجاد بحران بزرگ امنیتی و ایجاد بحرینی جدید و دست‌نشانده در منطقه شد.
نشست هم اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور از سه شنبه با حضور مدیران فرودگاه های سراسر کشور و ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران در فرودگاه مهرآباد آغاز شد و فردا- چهارشنبه- به کار خود پایان می دهد.

اقتصام*6984*1961*
کد N2055273

وبگردی