آفتاب
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی:

شرکت های دانش بنیان توانایی رفع نیازهای صنعت فولاد را دارند

شرکت های دانش بنیان توانایی رفع نیازهای صنعت فولاد را دارند

تهران – ایرنا -رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بر توانایی شرکت‌های دانش بنیان در رفع نیازهای صنعت فولاد کشور تاکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که در محل مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده شرکت های دانش بنیان و فناور فعال حوزه صنایع فولاد در این جشنواره گفت: نفوذ فناوری در صنایع موجود کشور یک نیاز مهم فعلی کشور است.
وی تاکید کرد: درحال حاضر شرکت های دانش بنیان فعال این حوزه توانایی رفع نیازهای موجود در صنایع فولاد را دارند.
وحدت با اشاره به نقش و جایگاه صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان حامی اصلی فعالیت های دانش بنیان و فناورانه کشور گفت: ما در صندوق امیدواریم در کنار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیازهای این صنعت را احصاء کرده و ضمن معرفی، توان جدی داخلی برای رفع نیازها آنها را بسیج کنیم.
وی، هدایت شرکت های دانش بنیان برای رفع نیازها، همکاری برای راه اندازی یک شتابدهنده یا کارخانه نوآوری با هدف معرفی و توانایی رفع نیازهای فناورانه، آمادگی برای در اختیار گذاشتن ابزارهای مالی مانند ضمانت نامه ها و پوشش ریسک و نیازهای کمبود نقدینگی را از جمله ابزارهای صندوق نوآوری و شکوفایی نام برد که می تواند در کنار این رویداد ارائه شود.
وحدت در ادامه، از آمادگی صندوق نوآوری و شکوفایی با منابع مالی مشخص برای راه اندازی صندوق تخصصی سرمایه‌گذاری خطرپذیر با مشارکت فعالان این حوزه خبر داد.
علمی ** 1836 **1440
کد N2053864

وبگردی