آفتاب
زلاتکو کرانچار:

بعد از جام ملت‌ها اولویت با تیم امید است

بعد از جام ملت‌ها اولویت با تیم امید است

سرمربی تیم فوتبال امید ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با برگزاری چند دیدار تدارکاتی به شرایط مطلوبی برای حضور در مرحله انتخابی المپیک دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال امید گفت: تلاش ما این است که بتوانیم در راستای آماده سازی تیم امید گام های مثبتی برداریم. اردویی که در قطر خواهیم داشت ارزیابی نهایی در مورد تیم امید را به ما خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: بازیکنان ما باید از نظر روحی و روانی خودشان را باور کنند تا نتیجه کسب شود. در دو اردوی دیگری که پیش رو داریم بازیکنان باید تلاش کنند از نظر تکنیکی و تاکتیکی به شرایط مطلوب برسند.

وی در مورد حضور نداشتن بازیکنان تیم امید در ترکیب تیم بزرگسالان برای جام ملت ها و حضور عراقی ها گفت:  عراقی ها نیاز داشتند که این بازیکنان را بردند اما شرایط تیم ملی ایران فرق می‌کند. مثلا در بازی‌های آسیایی ما تلاش کردیم با تیم زیر ۲۱ سال به مسابقات برویم نه ۲۳ سال. کره جنوبی ۴ بازیکن از جام جهانی آورده بود اینها مربوط به اهداف مربی تیم است. 

کرانچار خاطرنشان کرد: بعد از جام ملت های آسیا تیم ملی بزرگسالان تورنمنت خاصی نخواهد داشت و اولویت به تیم امید خواهد رسید. آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون با برنامه ما آشنایی کامل دارند و خوب هم حمایت کردند.

کد N2053848

وبگردی