آفتاب

جزئیاتی از دیدار دو تیم ایران و یمن

جزئیاتی از دیدار دو تیم ایران و یمن

تیم ملی کشورمان امروز در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی یمن می رود.

به گزارش آفتاب، تیم ملی ایران در اولین دیدار رسمی خود در جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف تیم ملی یمن می رود.

تیم ملی یمن بدون هیچ مصدومی و با تمام قوا مقابل ایران صف آرایی می کند، هرچند یمن تیمی ناشناخته محسوب می شود اما به گفته سرمربی این تیم آن ها هیچ ترسی از رقبای خود در جام ملت های آسیا ندارند.

پس از شگفتی سازی اردن، نمی توان عملکرد تیم های حاضر در این تورنمنت را حدس زد، هرچند که ناشناخته باشند.

دو تیم  ایران و یمن به ترتیب با لباس های  سفید و قرمز رنگ مقابل یکدیگر قرار می گیرند، لباس دروازه ‌بان تیم ایران نیز آبی رنگ خواهد بود.

همچنین در آستانه اولین بازی تیم ایران، نشریه دامگا ترکیه و البیان امارات اظهار نظر های خود در خصوص این دیدار را به صورت زیر بیان کردند.

شریه «دامگا» ترکیه نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملتهای 2019 آسیا که از روز شنبه رسماً آغاز شد، امشب (دوشنبه) به مصاف یمن می‌رود. انتظار می‌رود مجید حسینی و وحید امیری، بازیکنان ترابزون‌اسپور در این بازی برای ایران به میدان بروند. تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا که با سورپرایزهایی آغاز شد، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و امشب در اولین گام به مصاف یمن می‌رود.

روزنامه البیان امارات نیز دیدار تیم ملی کشورمان با یمن را به دیدار واقعیت با آرزو تشبیه کرد و نوشت: ایران جزو پرافتخارترین تیم های جام ملت های آسیا است اما یمن اولین تجربه خود را در جام ملت ها دارد و به دنبال رویاپردازی است.
کد N2053533

وبگردی