آفتاب

السوما: توانایی رقابت با هر تیمی را داریم

السوما: توانایی رقابت با هر تیمی را داریم

ستاره تیم ملی سوریه و الاهلی عربستان معتقد است تیمش توانایی رقابت با هر تیمی در این دوره از جام ملت های اسیا را دارد .

به گزارش ایلنا، عمر السوما ستاره تیم ملی سوریه امیدواری زیادی به موفقیت تیمش در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا دارد و معتقد است که تیمش می‌تواند در برابر تمام 23 تیم دیگر این تورنمنت نمایشی موفقیت آمیز داشته باشد .

سوما که در کنار خریبین که مرد سال فوتبال آسیا در سال2017 شد توانستند عملکرد چشمگیری با تیم ملی سوریه در انتخابی جام جهانی 2018 داشته باشند و در آخرین قدم با شکست در برابر استرالیا از حضور در این جام باز ماندند اما عملکرد درخشان این تیم ، امید ها را برای موفقیتشان در جام ملت های آسیا به طرز چشمگیری افزایش داد .

مهاجم تیم الاهلی عربستان در کنفرانس خبری قبل از اولین رقابت تیمش در این رقابت ها که بازی مقابل فلسطین در شهر شارجه است گفت : این بازی شرایط کاملا متفاوتی با 2 مسابقه ما با استرالیا دارد و ما شرایط بهتری نسبت به قبل داریم و به خصوص از نظر فیزیکی پیشرفت زیادی داشتیم ، اکنون تیم ملی سوریه تیمی قدرتمند از تمام جهات است و توانایی پیروزی برابر تمام 23 تیم دیگر تورنمنت را دارد.

وی درباره زوج خود در خط هجومی سوریه گفت: همه عمر خریبین را می‌شناسند از کیفیت او مطلع اند اما تمام بازیکنان ما از کیفیت مناسبی  برخوردارند و می‌توانند برای تیم حریف خطرناک باشند . 

سوما  در 4 سال اخیر بیش از 100 گل برای تیم باشگاهی اش  به ثمر رسانده و این امر او را به یکی از خطرناکترین مهاجمان آسیا تبدیل کرده است درباره احساسش از حضور در امارات گفت: بسیار هیجان زده هستم و این اولین بار است که در چنین تورنمنت ملی‌ای شرکت خواهم کرد و  و با عشقی که به کشور سوریه دارم و با کمک هواداران زیادمان به دنبال کسب بهترین نتایج در این رقابت‌ها هستیم.

ترجمه: امیررضا خانی

کد N2052758

وبگردی