آفتاب

نماینده مردم زنجان: برای خصوصی سازی باید زیرساخت داشته باشیم

نماینده مردم زنجان: برای خصوصی سازی باید زیرساخت داشته باشیم

تهران- ایرنا- نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه بتوانیم به صورت اصولی باشگاه های خود را خصوصی کنیم باید زیرساخت های لازم را فراهم سازیم.

احمد بیگدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با خصوصی سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: یکی از ایراد های بسیار بزرگ در خصوصی سازی نداشتن تعریف جامع و شفاف است و اکثر خصوصی سازی ها در ایران با حضور بخش دولتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: برای اینکه بخش خصوصی موفقی داشته باشیم ابتدا باید به صورت واقعی وارد این حوزه شویم و هیچ بودجه ای از بخش دولتی دریافت نشود. در کنار این مساله باید افراد متخصص وارد میدان شوند.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم پرسپولیس و استقلال را به بخش خصوصی واگذار کنیم باید این باشگاه ها به افراد سالم و دارای اهلیت واگذار شود. یکی از مشکلات بسیار خطرناک بعد از خصوصی سازی حضور افراد بی دانش در این باشگاه ها است.
وی تصریح کرد: امیدوارم پیش از خصوصی سازی مشکل حق پخش را حل کنیم تا حداقل منطقی برای خرید این دو باشگاه وجود داشته باشد.
بیگدلی با اشاره به مشکلات موجود در راه خصوصی سازی اظهار داشت: مشکلات زیادی در اجرای قوانین وجود دارد که مجلس باید به مسئولیت نظارتی خود در این مورد بیش از پیش توجه داشته باشد.
وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد مخالف خصوصی سازی است گفت: اینگونه نیست اما به اعتقاد من خصوصی سازی اتفاق بسیار خوبی در ورزش خواهد بود به شرط اینکه به شکل درستی رقم بخورد.
نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: در شرایط فعلی اگر فردی حاضر به خرید پرسپولیس و استقلال باشد یا دنبال منافع کلان خواهد بود یا بی اندازه عاشق فوتبال است. هیچ عاشقی حاضر نیست در این بازار سرمایه خود را از بین ببرد.
ورزشی **9118**2024
کد N2052374

وبگردی