آفتاب
کادر فنی کشتی آزاد تصمیم می‌گیرد؛

اعزام به جام‌جهانی روسیه یا حضور در تورنمنت دانکلوف

اعزام به جام‌جهانی روسیه یا حضور در تورنمنت دانکلوف

تیم ملی کشتی آزاد اواخر سالجاری دو رویداد مهم را پیش رو دارد که فقط شرایط حضور در یکی از این مسابقات را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی آزاد ایران مدتی است با حضور غلامرضا محمدی سرمربی جدید خود، فرم و ثبات مطلوبی بدست آورده است. نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد، قبل از برگزاری رقابتهای انتخابی با هدف هماهنگی بیشتر اردونشینان و کادر فنی در خانه کشتی برگزار شد و به تازگی دومین اردوی آزادکاران نیز برای حضور در جام تختی آغاز شده است. اردوهای متعددی برای ارتقای سطح فنی و آمادگی تیم ملی در نظر گرفته شده که کادر فنی در کنار این تمرینات، نگاه ویژه ای هم به حضور در میادین رسمی و تدارکاتی بین المللی هم دارند.

در همین راستا می توان به تورنمنت بین المللی دانکلوف بلغارستان در روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه و همچنین رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ روسیه در روزهای ۲۴تا ۲۶ اسفندماه اشاره کرد. با توجه به برنامه های تمرینی آزادکاران که برای بعد از رقابتهای بین المللی جام تختی تدوین و پیش بینی شده، کادر فنی فقط باید یکی از این دو میدان را انتخاب کند.

گفته می شود اتحادیه جهانی کشتی از ایران هم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹ روسیه دعوت بعمل آورده که اگر اعزام تیم ملی کشتی آزاد به این مسابقات قطعی باشد، حضور در تورنمنت جام دانکلوف منتفی خواهد شد.

حال این کادر فنی است که باید تصمیم بگیرد که آزادکاران ما در جام جهانی به مصاف تیم های مدعی آمریکا و روسیه بروند و یا در تورنمنت دانکلوف بلغارستان با تک ستاره‌های نامدار و مدعی جهان سرشاخ شوند.

کد N2052310

وبگردی