آفتاب
کشتی سهمی ندارد؛

تخصیص مرحله جدید بودجه فدراسیون‌ها پیش از مجمع کمیته ملی المپیک

تخصیص مرحله جدید بودجه فدراسیون‌ها پیش از مجمع کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک در تلاش است تا پیش از مجمع عمومی و سالیانه این کمیته، مرحله جدیدی از بودجه ۹۷ را به فدراسیون‎ها اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، اگرچه کمیته ملی المپیک تا به امروز بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون ها را به حساب آنها واریز کرده اما از آخرین مرحله پرداختی این کمیته بیش از سه ماه می گذرد به همین دلیل مسئولان مربوطه در تلاش هستند طی هفته های آتی مرحله جدیدی از پرداختی به فدراسیون را در دستور کار داشته باشند. 

تا به امروز که دو ما و نیم به پایان سال باقی مانده ۸۵ درصد بودجه فدراسیون ها از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شده که نسبت به بازه های زمانی مشابه بی سابقه است. در واقع این کمیته با در نظر گرفتن بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و اهمیت نتیجه گیری کاروان ایران در این بازی ها، حداکثر بودجه مصوب هر یک از فدراسیون ها را پیش از این رویداد در اختیار آنها گذاشت. 

 آخرین پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها هم پیش از بازی های آسیایی انجام شد یعنی بیش از سه ماه است که هیچ جابه جایی مالی میان کمیته و فدراسیون ها انجام نشده اما تلاش ها در این راستا است که طی هفته های آینده بخش دیگری از بودجه فدراسیون ها واریز شود. 

مسئولان کمیته ملی المپیک قصد دارند در صورت تخصیص بودجه مورد نیاز، پیش از مجمع عمومی و سالیانه خود واریزی دیگری به حساب فدراسیون ها داشته باشند. مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک ۲۵ دی ماه برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی تنها فدراسیونی است که به خاطر حضور در مسابقات جهانی در هر دو بخش فرنگی و آزاد، صد در صد بودجه ۹۷ خود را از کمیته ملی المپیک را دریافت کرده است.

با توجه به اولویتی که کمیته ملی المپیک برای پرداخت صد درصدی تمام فدراسیون ها دارد، احتمالا کشتی در مرحله جدید توزیع بودجه، سهمی نخواهد داشت. 

کد N2051315

وبگردی