آفتاب

آخرین یادداشت جام ملت های آسیا

آخرین یادداشت جام ملت های آسیا

زمان کوتاهی تا سوت آغاز اولین مسابقه جام ملت های 2019 آسیا باقی مانده است.

به گزارش آفتاب، زمان کوتاهی تا سوت آغاز اولین مسابقه جام ملت های 2019 آسیا میان دو تیم امارات و بحرین باقی مانده است.
جام ملت های آسیا، تورنمنتی که فقط مختص به آسیایی نشین ها نیست و طرفدارانی از اقصی نقاط جهان نیز دارد، طرفداران تیم های اروپایی که در انتظار درخشش بازیکنان آسیایی خود در پهناورترین و پرجمعیت ترین قاره زمین هستند.
۶۰٪ از جمعیت کره زمین در قاره آسیا زندگی می‌کنند  بنابراین جام ملت های آسیا یکی از بزرگ ترین تورنمنت ها به شمار می آید، اما بزرگی این تورنمنت به جمعیت نیست بلکه به اندازه شادی کودکان جنگ زده ای است که شاید فوتبال، تنها بهانه برای فراموشی لحظات تلخ و غم انگیز جنگ باشد.
نود دقیقه رویابافی وهمزاد پنداری با بازیکنانی که برنده یا بازنده قهرمان کودکان یمن، فلسطین و... اند.
حریفان آسیایی پس از چهارسال اکنون مهیا آنند که عملکرد جدیدی در زمین مسابقه از خود به نمایش بگذراند و تاج امپراطوری آسیا را به کشور خود تقدیم کنند.
اما امیدوارم ایران آن کشوری باشد که آسیا را به زیر سلطه خود در خواهد آورد.
 آرزوی ملت ایران قهرمانی در آسیا، خودخواهانه و به دور از واقعیت نیست، چراکه بهترین بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند این یک حرف نیست بلکه ادعا بسیاری از سایت های ورزشی است که بارها به تمجید از بازیکنان ایرانی چون: بیرانوند، قدوس، جهانبخش، آزمون و... پرداخته اند.
اکنون زمان آن است که مانند جام جهانی حواشی را کنار بگذاریم و برای تحقق یک شعار، 80میلیون، یک ملت و یک ضربان قلب متحد شویم.
در آخر لذت ببرید از فوتبال آسیایی.




کد N2051143

وبگردی