آفتاب

مسدود شدن راه 120 روستا در هشترود آذربایجان شرقی

مسدود شدن راه 120 روستا در هشترود آذربایجان شرقی

رئیس اداره راه و ترابری هشترود در آذربایجان شرقی از مسدود شدن راه 120 روستای شهرستان خبر داد.

بابک فرمانی در گفت‌وگو با ایسنا خاطر نشان کرد: وضعیت جوی هشترود مناسب سفر نیست و تا به الان چندین ماشین در محدوده راه های مواصلاتی و اتوبان با هم دیگر تصادف کرده و یا از راه خارج شده‌اند.


وی افزود: راهداران شهرستان هشترود از زمان شروع بارش برف، با چندین تیم در محورهای مواصلاتی حاضر شده و به برف روبی و نمک پاشی مشغول هستند.


وی گفت: هم اکنون راههای اصلی و فرعی باز است و تردد با زنجیر چرخ در این جاده ها ادامه دارد و راهداران نیز تا پاک سازی کامل مسیر ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.


فرمانی اضافه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت به سایر نقاط کشور را دارند از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند در غیر اینصورت ماشین خود را به تجهیزات زمستانی، سوخت کافی، لباس گرم و مواد خوراکی تجهیز کنند و در صورت بروز مشکل در محدوده شهرستان هشترود با شماره تلفن های 141، 04152622288 و 04152626055 تماس حاصل فرمایند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی نیز با بیان این‌که بیشترین میزان بارندگی در شهرستان ملکان ۶٫۹ میلی متر ثبت شده است، گفت: همچنین ارتفاع برف در این شهرستان به ۱۱ سانتی متر رسیده است.

محمد اشجعی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: به غیر از شهرستان‌های کلیبر و جلفا در تمامی شهرستان های استان بارندگی گزارش شده است. طی 24 ساعته گذشته، شهرستان کلیبر با ۱۱ درجه بالای صفر و ورزقان با یازده درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان هستند. 

وی با بیان این‌که دمای تبریز در گرم‌ترین زمان پنج درجه بالای صفر و در سردترین زمان چهار درجه زیر صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز صفر درجه بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته، پنج درجه سردتر شده است. 

 اشجعی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا امروز ادامه داشته و از فردا، جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان حاکم خواهد شد. 

[p]انتهای پیام

کد N2050616

وبگردی