آفتاب

فروش پژو 206: راحت و کم‌دردسر

فروش پژو 206: راحت و کم‌دردسر

پژو 206 یکی از به‌صرفه‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران و از موفق‌ترین محصولات این بازار است. خودرویی به نسبت ارزان‌ که به همان اندازه کارا است.

پژو 206 یکی از به‌صرفه‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران و از موفق‌ترین محصولات این بازار است. خودرویی به نسبت ارزان‌ که به همان اندازه کارا است. این‌ها انواع پژو 206 را به یکی از آسان‌فروش‌ترین خودروهای بازار خودروهای کارکرده ایران هم تبدیل می‌کند. جذابیت‌های پژو 206 آن را به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل کرده است و دقیقا به همین دلیل فروختن آن هم کار پیچیده‌ای نیست. به دلیل ویژگی‌های خاص این خودرو، پرکابرد بودن، پرفروش بودن و قیمت به نسبت پایین، فراوانی خدمات آن برای مثال نسبت به خودروهای چینی هم‌قیمت و چند ویژگی دیگر،‌ حتی معامله این خودرو در کمتر از چند ساعت هم انجام می‌شود. اگر پیش‌تر خودروها در نمایشگاه‌ها باقی می‌ماندند و پیدا شدن مشتری و انجام شدن معامله چند روزی طول می‌کشید، حالا دیگر استفاده از فناوری، سرعت انجام شدن چنین معامله‌هایی را به خصوص درباره خودروهای پرفروش و ارزان‌تر بالاتر برده است. فروش پژو 206 به شیوه‌های جدید راحت‌تر از خودروهای دیگر هم هست، چرا که معمولا، خریداران این خودرو می‌دانند که چه کیفیت و ویژگی‌هایی در انتظارشان است و این خودرو را می‌شناسند. البته که وسواس‌ها در خریدن یکی از ارزان‌ترین خودروهای در حال تولید بازار کمتر هم هست. با این حال برای فروش پژو 206 هم حتما باید نکاتی را رعایت کرد.
مثل هر خودروی دیگر، برای فروش، باید به وضعیت فنی و ظاهری خودرو توجه کرد. مسلما خریدار رغبت بیشتری برای خریدن خودروی تمیزتر دارد. رسیدگی فنی به خودرو، در شرایطی که معمولا همه خریداران پیش از پرداخت پول، از نظر یک کارشناس درباره خودرو استفاده می‌کنند کار فروش را راحت‌تر می‌کند.
تعیین قیمت واقعی خودرو هم برای فروش پژو 206 یا هر خودروی دیگری ضروری است. برای این کار هم مشورت کردن با کارشناس‌های خودرو می‌تواند یاریگر فروشنده باشد. البته که یک راه دیگر هم برای تعیین قیمت خودرو وجود دارد. نگاه کردن آگهی‌های فروش خودرو در وب‌سایت‌های فروش حداقل محدوده قیمت خودرو را مشخص می‌کند. بعد از رعایت این نکات، فقط اقدام به فروش باقی می‌ماند. یک شیوه، فروش به شیوه سنتی است: سپردن فروش به نمایشگاه‌ها، پرداختن حق واسطه‌گری و انتظار احتمالا چند روزه برای فروش.
راه دوم، ارزان‌تر و سریع‌تر استفاده از وب‌سایت‌های فروش اینترنتی است. ثبت آگهی فروش خودرو کمتر از  پنج دقیقه زمان می‌برد و معامله‌های فروش پژو 206 حتی در کمتر از نصف روز بعد از ثبت آگهی هم انجام شده است. کافی است مالک، در یک وب‌سایت مثل دیوار آگهی‌اش را ثبت کند و منتظر پیدا شدن خریدار بماند. ثبت آگهی در این وب‌سایت از همان صفحه اصلی امکان‌پذیر است. در این صفحه مالک باید روی نوار «ارسال رایگان آگهی» کلیک و بعد از آن گزینه «وسایل نقلیه» و بعد «خودرو» و «سواری» را انتخاب کند. در صفحه جدید باید ویژگی‌های محل فروش و خودرو ثبت شوند. انتخاب شهر و محله به ویژه و ثبت آن‌ها روی نقشه در شهرهای بزرگ‌تر،‌ صرفه‌جویی در وقت دو طرف معامله را به همراه دارد. برای محدود کردن دایره کسانی که برای خرید مراجعه می‌کنند بهتر است فروشنده تصویر خودرویش را هم بارگذاری کند. در بخش برند، بدیهی است که باید پژو 206 انتخاب شود. «سال تولید»، «میزان کارکرد»، «قیمت پیشنهادی»، «شماره تماس» مواردی است که جایگاهی برای آن‌ها در نظر گرفته شده و باید وارد شوند. تنها پر کردن دو بخش دیگر برای به پایان رسیدن کار آگهی باقی می‌ماند. اولی نوار «عنوان» است که اولین چیزی است که در آگهی دیده می‌شود. استفاده از جملات سرراست در عنوان به خریدار کمک بیشتر می‌کند؛ مثلا نظیر این جمله: «فروش پژو 206 تیپ X مدل Y». به جای تیپ و مدل، مالک می‌تواند از ویژگی‌های خاص خودروی خودش استفاده و خریدار را جذب کند. در بخش «توضیحات» هم ویژگی‌های خودرو درج می‌شوند که به تصمیم‌گیری خریدار کمک می‌کنند و پاسخی برای سوال‌های احتمالی او هستند. برای مثال وضعیت فنی اجزای خودرو، سابقه تصادف‌های جزئی یا مهم، رنگ شدگی یا مسائل دیگر در این بخش قابل ذکر هستند. بعد از پر کردن این بخش‌ها و کلیک کردن روی «ارسال رایگان آگهی» مالک فقط باید منتظر تایید آگهی از سوی دیوار و بعد تماس مشتریان بماند.

منبع : ویرلن
کد N2049498

وبگردی