آفتاب
امروز برگزار می‏‎شود؛

نشست مشترک احسان حدادی و مجید کیهانی با رضا صالحی امیری

نشست مشترک احسان حدادی و مجید کیهانی با رضا صالحی امیری

ادامه اختلاف نظرها میان احسان حدادی با رئیس فدراسیون دوومیدانی منجر به برگزاری نشست با حضور این دو و رئیس کمیته ملی المپیک شده است، این نشست امروز برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اختلاف میان احسان حدادی و مجید کیهانی موضوع جدیدی در دوومیدانی نیست؛ این ملی پوش پرتاب دیسک از زمان آغاز دوره مدیریت جدید این رشته، در مورد برنامه های آماده سازی خود و پیگیری آنها با حضور مربی اختصاصی با رئیس جدید اختلاف نظر داشت. 

اگرچه این اختلاف نظرها تاثیری روی عملکرد احسان حدادی نداشت و وی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هم موفق به تکرار قهرمانی خود برای چهارمین بار شد، اگر تشدید آن طی هفته های گذشته باعث ورود جدی کمیته ملی المپیک و ریاست این کمیته شده است به خصوص که المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم در پیش است و مسئولان ورزش روی حدادی به عنوان یکی از امیدهای کاروان ایران در این بازی ها، حساب می کنند. 

در همین راستا صالحی امیری طی ماه های گذشته دو جلسه با احسان حدادی داشته است. وی نشست جداگانه ای را هم با تیمور غیاثی و مجید کیهانی برگزار کرد اما مجموع این نشست ها نه تنها به حل و فصل اختلافات میان حدادی و مجموعه فدراسیون دوومیدانی کمک نکرده بلکه اخیرا تشدید هم شده است. 

در همین راستا قرار است رئیس کمیته ملی المپیک در نشستی مشترک با حضور همزمان احسان حدادی و مجید کیهانی برگزار می شود، اختلاف میان آنها را بررسی و به سرانجام برساند. این نشست امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار می شود. 

کد N2048519

وبگردی