آفتاب

ثبت بیش از ۵۰۰ هزار درخواست کارت شناسایی ایثارگری

ثبت بیش از ۵۰۰ هزار درخواست کارت شناسایی ایثارگری

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار درخواست کارت شناسایی ایثارگری در سامانه ایثار ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار درخواست کارت شناسایی ایثارگری در سامانه ایثار ثبت شده است، از چاپ و ارسال ۴۰۵ هزار کارت شناسایی ایثارگری خبر داد.

وی درخصوص آمار ثبت‌نام‌‌‌‌کنندگان دریافت کارت هوشمند ایثارگری گفت: ۵۱۰ هزار نفر از ایثارگران گرامی و خانواده‌های آنان برای دریافت کارت ایثارگری در سامانه ایثار ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون تعداد ۴۰۵ هزار کارت شناسایی ایثارگری صادر و برای ایثارگران ارسال شده است و ۱۰۵ هزار قطعه کارت نیز در دست اقدام برای چاپ هستند که به‌محض آماده شدن در روزهای آتی از طریق پست برای ایثارگران ارسال می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کارت‌های شناسایی قبلی از درجه اعتبار ساقط شده‌اند، اظهار داشت: شناسایی و ارائه خدمات به ایثارگران تنها با کارت‌های جدید امکان‌پذیر است.

پاکدل با اشاره به فراهم شدن زیرساخت و ظرفیت سامانه ایثار از واجدین شرایط درخواست کرد، هرچه سریع‌تر با دریافت نام کاربری و رمز عبور به سامانه خدمات الکترونیک ایثار مراجعه و درخواست دریافت کارت ایثارگری خود را ثبت کنند.

 

کد N2046916

وبگردی