آفتاب

حبیبی: مقصران حادثه واژگونی دانشگاه آزاد به اشد مجازات برسند

حبیبی: مقصران حادثه واژگونی دانشگاه آزاد به اشد مجازات برسند

تهران-ایرنا-دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از حادثه سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: رسیدگی بسیار سریع به این حادثه ومشخص کردن عوامل آن ضروری است و مقصران باید به اشد مجازات برسند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، «محمد نبی حبیی» در پایان نشست دبیران این حزب همچنین به خانواده های دانشجویان دانشگاه آزاد تسلیت گفت.
وی همچنین با سپاسگزاری از اقدام قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسدان اقتصادی افزود: مفسدان اقتصادی معلول هستند و باید ساختارهای سلطان پرور و علت هایی که موجب میدان یافتن این مفاسد می‌شوند را شناخت و با آنها برخورد کرد تا ریشه فشاد کنده شود.
وی با تسلیت درگذشت فقیه عالیقدر حوزه و کارگزار با وفای نظام جمهوری اسلامی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: تایید عمل و رفتار این شخصیت‌ها از سوی ولی امر مسلمین افتخاری است که نصیب هرکس نمی‌شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی زنده نگه داشتن حماسه نهم دی را مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه ها دانست و گفت: بزرگداشت همه ساله این حماسه نقش فتنه گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز را یادآوری می‌کند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه 9 دی، ملت ایران را در برابر فتنه های بعدی واکسینه کرد و لذا بزرگداشت همه ساله این حماسه نه تنها مردم را به یاد فجایع فتنه‌گران و خسارت فراوان آنها به کشور می اندازد بلکه بازخوانی آثار آن فتنه مشخص می کند که نقش فتنه گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز برای مردم کشور چقدر عمیق و خائنانه بوده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به سخنان رییس جمهوری در جلسه ارائه لایحه بودجه98 در مجلس اشاره کرد و گفت: رییس قوه مجریه به جای افشاگری و گلایه از دستگاه های اجرائی در مورد گرانفروشی، لازم است با آنها برخورد کند.
حبیبی همچنین با یادآوری ورود مخفیانه، غیرقانونی و ذلیلانه ترامپ به عراق گفت: جای تعجب است که رییس جمهور کشوری مثل آمریکا به جای حفظ شان جمهوری به کارهای «آرسن لوپنی» مبادرت می‌کند.
وی با تبریک سال جدید میلادی و تولد حضرت مسیح(ع) به هموطنان مسیحی افزود: سال 2018 سال پر تلاطم و پر چالش برای غرب بود و از بهارش پیداست که سال 2019 نیز شاهد افزایش بحران های سیاسی و اقتصادی در غرب خواهیم بود.
وی مسابقه کشورهای عربی برای بازگشایی سفارتخانه‌های خود در سوریه را نشانه شکست ائتلاف غربی-عربی و عبری علیه سوریه در برابر مقاومت اسلامی دانست و افزود: اسرائیل غاصب در مجامع بین المللی محکوم و در داخل دچار بحران شدید سیاسی است و دل بستن اعراب به این رژیم در شرایط خزان صهیونیستی اشتباهی نابخشودنی از سوی امت اسلامی است.
سیام**3202
کد N2046696

وبگردی