آفتاب

دستور بشار اسد برای اولویت دادن به شرکت‌های ایرانی

دستور بشار اسد برای اولویت دادن به شرکت‌های ایرانی

سفیر سوریه گفت: تمام درها به روی شرکت‌های ایرانی باز است و حتی تسهیلات دولتی نیز به این شرکت‌ها داده می‌شود تا به طرح‌ها ورود کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در همایش مشترک ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است سفیر سوریه با اشاره به آغاز روند بازسازی در این کشور گفت: رئیس جمهور بشار اسد در جلسات مختلف تاکید کردند که در روند بازسازی اولویت با شرکت های ایرانی اعم از دولتی و خصوصی است. ضمن آنکه بخش خصوصی کشورمان نیز علاقه ویژه‌ای به همکاری با ایرانی‌ها دارد.

عدنان محمود ادامه داد: تمام درها به روی شرکت‌های ایرانی باز است و حتی تسهیلات دولتی نیز به این شرکت‌ها داده می‌شود تا به طرح‌ها ورود کنند.

در ادامه این همایش ترک‌آبادی سفیر ایران در سوریه نیز گفت: دو کشور می‌توانند پلی برای ورود به بازارهای دیگر کشورها باشند ما دارای ارتباط دیرینه و طولانی با سوریه هستیم و از قدیم این دو کشور پل ارتباطی به بازار کشورهای حوزه دریای مدیترانه و آسیای میانه بوده‌اند.

وی افزود: مردم و دولت سوریه به فعالین اقتصادی ایران خوشامد می‌گویند ضمن آنکه سفارت نیز تمام تلاش خود را برای حضور فعالان اقتصادی ایران به کار خواهد گرفت و تسهیلات ویژه‌ای برای آنان برقرار کند.

کد N2046583

وبگردی