آفتاب

جریمه نقدی و محرومیت برای تیم های پرسپولیس و سپاهان

جریمه نقدی و محرومیت برای تیم های پرسپولیس و سپاهان

تخلفات دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال منجر به جریمه نقدی و محرومیت تعدادی از بازیکنان آنها از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا این دیدار 18 آذر ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و طبق آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال «کی روش استنلی»، بازیکن تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف که منجر به اخراج وی شد، انجام داد تا وی علاوه بر محرومیت از همراهی تیم خود به مدت یک جلسه، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود.
«حسام فتاحی» یکی از اعضای کادر فنی سپاهان نیز به دلیل اعتراض به داور بعد از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به دلیل وارد کردن خسارت به اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس در پایان دیدار دو تیم، باشگاه سپاهان باید باید مبلغ 89 میلیون 500 هزار ریال در حق باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.
همچنین باشگاه زرد پوشان اصفهانی به دلیل تخلف تماشاگرانش، فحاشی به داور، پرتاب بطری و نارنجک با توجه به تکرار تخلفات و عدم توجه به تذکر کمیته انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگی محروم و به  پرداخت200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سایر آراء خود را به این شرح اعلام کرد:
کمال کامیابی نیا، بازیکن پرسپولیس به دلیل فحاشی که اخراجش را در پی داشت، به یک جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس نیز به دلیل حرکات غیرورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل که سبب تحریک آنان شد به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب ترقه به زمین و استفاده از کلمات نامناسب به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین خیبری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اعتراض به داور در جریان مسابقه و ورود به زمین به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کد N2042548

وبگردی