آفتاب

کی روش خطاب به فردوسی پور: آقای کی روشی پور | کنایه به هواداران پرسپولیس؟

کی روش خطاب به فردوسی پور: آقای کی روشی پور | کنایه به هواداران پرسپولیس؟

کی روش در پاسخ به یکی از سوال های فردوسی پور، او را کی روشی پور و خود را کاردل خطاب کرد.

به گزارش آفتاب در ویژه برنامه نود برای تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن پخش آیتم های خاطره انگیز از تیم ملی در ادوار گذشته و مصاحبه با بازیکنان حال حاضر تیم ملی، عادل فردوسی پور با کارلوس کی روش تماس تصویری برقرار کرد و در خصوص شرایط و میزان آمادگی تیم برای حضور در جام ملت ها با سرمربی پرتغالی تیم به گفت و گو پرداخت.

کی روش ضمن خبر دادن از اوضاع مساعد در محیط تیم ملی گفت: از فردا به همراه 23 بازیکنانم روی اولین بازی خود که مصاف با تیم ملی فوتبال یمن است تمرکز می کنیم.

من از بازیکنانم می خواهم تنها روی یک بازی تمرکز کنند.

کارلوس کی روش در خصوص اعلام لیست نهایی و مصدومیت بازیکنان افزود، فردا عصر با بازیکنانم به صورت شخصی صحبت خواهم کرد و  26 دسامبر نیز لیست نهایی تیم ملی را به afc اعلام می کنیم.

رسیدن بازیکنان مصدوم برای حضور در جام ملت ها هنوز مشخص نیست.

فردوسی پور در یکی از سوال های خود به فعالیت بیش از اندازه اعضای تیم ملی در اینستاگرام اشاره کرد و گفت: همه ی حواشی را کنار بگذاریم و در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم ملی آرزوی موفقیت کنیم.

کی روش در واکنش به این حرف پاسخ داد، کاش این توصیه(کنار هم بودن ) را پس از جام جهانی می کردید.

من معتقدم این حواشی تقصیر فدراسیون است چراکه آن ها نتوانستند به یک نظم و ثبات برسند.

واکنش من و بازیکنانم به توهین و افتراهایی است که در حقمان و طی 5 ماه گذشته صورت گرفته است.

اما نگران نباشید تمام تمرکز من و بازیکنان موفقیت در جام ملت های آسیا است.

نکته قابل توجه در مصاحبه تصویری کی روش در برنامه نود واکنش به سوال عادل فردوسی پور مبنی بر اعلام رای خود در نظرسنجی برنامه بود.

فردوسی پور از کی روش خواست یکی از گزینه های برنامه نود را انتخاب کند که این سوال واکنش جالب کی روش را به همراه داشت، او عادل را کی روشی پور و خود را  کاردل خطاب کرد و افزود: ما می خواهیم قهرمان قلب مردم شویم و امیدواریم مانند جام جهانی که 65 هزار نفر به خیابان ها آمدند و شادی کردند پس از جام ملت ها تعدادشون بیشتر شود،

در آخر باید بگویم که کی روش هیچگاه حرفی را بی حساب و کتاب نمی زد، قصد او از نامیدن عادل باعنوان کی روشی پور می تواند کنایه به افرادی باشد که دل خوشی از سرمربی پرتغالی تیم ملی ندارند و این افراد می توانند هواداران هر تیم لیگ برتری باشند که از دیدگاه آن ها عادل فردوسی پور با حمایت های خود از تیم ملی و کارلوس کی روش او را بارها در فضای مجازی کی روشی پور خطاب کرده اند.

بالطبع هواداران مخالف کی روش، هواداران تیم هایی هستند که به دلایل حمایت از سرمربی خود یا عدم دعوت بازیکنان مطرح و با استعداد شان به تیم ملی از سرمربی پرتعالی دل خوشی ندارند.
کد N2041607

وبگردی