آفتاب

نسل امروز گمراه نخواهد شد، سربه‌سرشان نگذاریم

نسل امروز گمراه نخواهد شد، سربه‌سرشان نگذاریم

رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم گفت: نسل امروز گمراه نخواهد شد، آنان راه امروزشان را همین الان پیدا کرده‌اند، پس بهتر است سربه سرشان نگذاریم.

به گزارش ایسنا، پروفسور یوسف ثبوتی امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه فردوسی مشهد، با تاکید بر اینکه ما فقط باید به جوانان کشور اعتماد کنیم، اظهار کرد: امروز فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان ایران است، اما متاسفانه جامعه ما هنوز نتوانسته این موضوع را درک کند درحالی‌که جوامع پیشرفته به این اشراف کامل در این زمینه رسیده‌اند. 

وی ادامه داد: کشورهای پیشرفته به جوانان خود عرصه کامل می‌دهند تا توانایی‌های خود را شکوفا کنند و کاری به کار آن‌ها ندارند.

رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم اضافه کرد: یک جمله "بارک الله" برای اینکه جوانان ما انگیزه بگیرند و استعدادهای خود را شکوفا کنند، کافی است. 

ثبوتی عنوان کرد: نسل امروز هیچ شباهتی به مادربزرگ و پدربزرگ‌های خود ندارند. جوانان ما نیازی به هدایت ندارند و بهتر است ما آن‌ها را گمراه‌ نکنیم.

 وی افزود: نسل امروز گمراه نخواهد شد، آنان راه امروزشان را همین الان پیدا کرده‌اند، پس بهتر است که سربه سرشان نگذاریم.

رئیس گروه علوم پایه فرهنگستان علوم خاطرنشان کرد: راز موفقیت در دنیا این است که با تکنولوژی‌های جدید همگام باشیم و دست از مبارزه با آن برداریم.


انتهای پیام

کد N2037168

وبگردی