آفتاب
سورنا ستاری:

استقبال دستگاههای دولتی از نمایشگاه تقاضامحور

استقبال دستگاههای دولتی از نمایشگاه تقاضامحور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه تقاضا محور گفت: دستگاههای دولتی از نمایشگاه تقاضامحور استقبال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص نمایشگاه «معرفی تقاضای ساخت و تولید تجهیزات، قطعات، مواد و سیستم‌های مورد نیاز صنایع» گفت: در این مدل از نمایشگاه‌ها، متقاضیان کالا یا خدمات ( دستگاه‌های دولتی و خصوصی) در نمایشگاه حضور می یابند که این روش به عنوان نمایشگاه معکوس(Reverse Expo) در دنیا مطرح است.

ستاری درباره مزیت نمایشگاه تقاضا محور «تستا» نسبت به مدل‌های رایج نمایشگاهی گفت: این مدل از نمایشگاه که دستگاه‌های دولتی و خصوصی نیاز خود را مطرح می کنند برای اولین بار  است در کشور برگزار می‌شود. امیدواریم این نمایشگاه خروجی خیلی خوبی نسبت به مدل‌های رایج نمایشگاهی داشته باشد.

وی ادامه داد: میزبانی این نمایشگاه به صورت مشترک بر عهده معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم است. 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  گفت: استقبال دستگاه‌های دولتی از این نمایشگاه خوب بوده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با هفته پژوهش در تاریخ ۳ دی ۹۷، نمایشگاه  «معرفی تقاضای ساخت و تولید تجهیزات، قطعات، مواد و سیستم‌های مورد نیاز صنایع (تستا)»توسط شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ( عتف) برگزار خواهد شد.

کد N2037067

وبگردی