آفتاب

امینی: جناح‌ها واحزاب سیاسی با همگرایی می‌توانند جلوی نفوذ دشمن بایستند

امینی: جناح‌ها واحزاب سیاسی با همگرایی می‌توانند جلوی نفوذ دشمن بایستند

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه تمامی سعی وتلاش دشمن بر این است که ما را به حاشیه ببرد، گفت: همگرایی جناح ها واحزاب سیاسی راه مقابله با نفوذ دشمن است.

سلام امینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار رهبری به مسئولان در خصوص توطئه های دشمن در سال ۹۸ بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری همیشه برای ما فصل الخطاب بوده است. ما بایستی نگاهمان به داخل باشد و به این باور برسیم که دیگران کاری برای ما انجام نمی دهند و اگر کاری نیز انجام دهند هزینه آن بیشتر از سود آن است.

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که امام فرمودند ما می‌توانیم و تا به امروز نیز توانسته ایم از پس مشکلات برآییم. لذا می طلبد تا همه جناح ها، احزاب و گروه های مختلف با یکدیگر به یک همگرایی رسیده و با تکیه بر داخل به جلو حرکت کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: تمام سعی و تلاش دشمن بر این است که ما را به حاشیه ببرد و ما نباید گول بخوریم. امروز ما باید بتوانیم سره را از ناسره تشخیص دهیم.

امینی در پایان با اشاره به نقش پررنگ آگاهی مردم در خنثی سازی توطئه های دشمن گفت: قوام و داوم انقلاب از ابتدا وابسته به هشیاری مردم بوده است. جمهوری اسلامی چیزی چیز سرمایه مردم ندارد و ایستادگی در برابر دشمنان اراده مردم را می طلبد. امروز ما باید به مردم اطلاعات درست بدهیم و اعتماد آنها را جلب کنیم.

انتهای پیام

کد N2036630

وبگردی