آفتاب

تابلو چلنیوم و نکاتی درباره آن

تابلو چلنیوم و نکاتی درباره آن

امروزه در سردر فروشگاه ها ، شرکت ها و انواع مراکزی که برای معرفی خود احتیاج به یک تابلو دارند خبری از تابلوهای رنگ و رفته ی قدیمی نیست.

امروزه در سردر فروشگاه ها ، شرکت ها و انواع مراکزی که برای معرفی خود احتیاج به یک تابلو دارند خبری از تابلوهای رنگ و رفته ی قدیمی نیست. تابلوهایی که از جنس پارچه یا فلز بودند و هیچ گونه جلوه ای نداشتند. با پیشرفت علم و تکنولوژی نسل جدیدی از تابلوهای سه بعدی با نورپردازی و رنگ های زیبا وارد عرصه ی تابلوسازی شده اند. تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی با حروف سه بعدی است که به دلیل ساختار زیبا و جذابیت بالایی که دارد توانسته  طرفداران بسیاری پیدا کند. تابلو چلنیوم دارای رنگ های مختلف هست و در طول روز و شب به خوبی دیده می شوند. تابلو چلنیوم برای تابلو مغازه یک انتخاب ایده آل و جلوه گر می باشد.  به کمک آنها می توان مشتری های بیشتری جذب نمود.

ویژگی های تابلو چلنیوم

در واقع نام صحیح تابلو چلنیوم ، چنلنیوم است که از دو کلمه ی چنل به معنای کانال و آلومینیوم گرفته است. یعنی کانال هایی که با آلومینیوم ساخته شده اند. در تابلو چلنیوم ها حروف برجسته با پلاستیک رنگی پلکسی گلاس ساخته و سپس لبه های آنها با نوارهای آلومینیومی که به کمک دستگاه چلنیوم ساز یا دست خم شده و شکل گرفته اند پوشانده می شود. استفاده از نوارهای آلومینیوم برای ساخت تابلوهای حروف برجسته به دهه ی 1970 باز می گردد.


از جمله  ویژگی های مثبت تابلو  چلنیوم انعطاف پذیری بالای آنهاست. البته صحیح تر آن است که بگوییم لبه-های آلومینیومی به کار رفته در تابلو چلنیوم انعطاف بالایی دارند و به وسیله ی آنها می توان زاویه های بسیار تیز را به زیبایی هرچه تمام تر طراحی نمود. به کمک این فن آوری حتی حروف دشواری مانند چینی و فارسی نیز به خوبی شکل می گیرند.

نکته ی مثبت دیگر در مورد تابلو چلنیوم وزن پایین آنهاست. چون مواد تشکیل دهنده ی این تابلوها پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم است نسبت به سایر تابلوسازی ها وزن کمتری دارند و جا به جایی و نصب آنها راحت است.

نوارهای آلومینیومی که در ساخت تابلو چلنیوم استفاده می شوند ضد زنگ بوده و در برابر آب و خوردگی مقاوم است و برای مناطقی که پر باران هستند مناسب می باشند.  این نوارها در  تابلو سازی از رنگ نقره ای مات و نقره ای براق و دیگر رنگ ها در بازار موجود می باشند و هریک زیبایی خاص خودش را دارد.


امکانات تابلو چلنیوم

اگر به فکر تهیه ی یک تابلو مغازه با تنوع رنگی بالا هستید تابلو چلینوم یک پیشنهاد فوق العاده برای شماست. این تابلوسازی در رنگ های سفید ، قرمز، مشکی، آبی ، طلایی مات و براق و نقره ای مات و براق ساخته می-شود.


شکل دهی حروف در تابلو چلنیوم راحتتر از سایر تابلوسازی هاست و نصب انها نیز به راحتی صورت می گیرد. همچنین این تابلو ها دارای دوام و کیفیت بالایی هستند و رنگ آنها معمولا بین 3 تا 8 سال دوام دارد.

این نوع تابلوهای تبلیغاتی را می توان به صورت لبه های چند لایه و برآمده و یا ساده سفارش داد و اندازه ی آنها نیز بستگی به نظر مشتری دارد.

تابلو چلنیوم برای تابلو مغازه


تابلو مغازه ، شرکت ، فروشگاه و ... یک راه محبوب برای جلب مشتری و تاکید بر زمینه ی فعالیت یک شرکت است. در تهیه ی تابلو مغازه باید از بی نظمی و بازتاب خیره کننده و بیش از حد اجتناب شود تا در ذهن عابرانی که تابلو را می بینند اثر مثبتی باقی بگذارد.

تابلو چلنیوم یک پیشنهاد مناسب برای شرکت هایی است که می خواهند خود را جدی و قابل اطمینان معرفی کنند و طراحی این تابلو سازی این نقش را به خوبی ایفا می کند.

خوبی تابلو چلنیوم در آن است که چنان چه یکی از حروف موجود در تابلو دچار اشکال شود نیازی به تعویض کل تابلو نیست و می توان تنها همان یک حرف را جایگرین نمود و بدین ترتیب در وقت و هزینه صرف جویی کرد.

تابلو سازی رسام

تابلوسازی رسام با بیش از 10 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع تابلوها از جمله تابلوهای چلنیوم یکی از شرکت های معتبر تابلوسازی در ایران است. احترام به مشتری ویژگی بارز تابلو سازی رسام است.

طراحی و تولید تابلوها در این شرکت توسط یک تیم مسئول و حرفه ای صورت می گیرد و شما می توانید اطمینان داشته باشید که سفارش شما به شخص ثالثی سپرده نخواهد شد.

یک تیم متخصص و برجسته بر تمامی مراحل انجام کار نظارت داشته و از تمامی جزییات اطلاع دارند. از این رو می توانند به هرگونه سوال مشتریان پاسخ دهند.

این شرکت از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت تابلو بهره می برد. مواد اولیه ای که در ساخت تابلوها مورد استفاده قرار می گیرند از بهترین و باکیفیت ترین مواد می باشد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید: 09123128952



کد N2035378

وبگردی