آفتاب

تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست

تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استان تهران تنها شهر تهران نیست و شهر تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمدرضا عارف در جلسه تودیع و معارفه استاندار تهران گفت: به طور طبیعی هر قانون هزینه ای دارد یکی از این هزینه‌های قانون مترقی و خوب از دست دادن آقای مقیمی در استان تهران بود البته ایشان همیشه از قانون منع بکارگیری بازنشستگان حمایت می کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات استان تهران گفت: مهمترین ویژگی استان تهران داشتن شاخص‌های توسعه متوازن است نکته‌ای که باید مورد توجه مدیران باشد این است که استان تهران تنها شهر تهران نیست و شهر تهران فقط خیابان انقلاب به بالا نیست بیش از این نمی خواهم در خصوص مشکلات و مسائل استان تهران به ویژه شهرستان‌های استان صحبت کنم.

او ادامه داد: اقدامات ارزشمندی در خصوص استان تهران انجام گرفته است، اما فرسودگی مدارس و بیمارستان از دیگر معضلات استان تهران است و مدارس استان تهران در شاخص فرسودگی مدارس جزو دو الی سه استان اول هستند. وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای وجود دارد البته اقدامات ارزشمند و خوبی انجام گرفته است.

وی با اشاره به جلسات مکرر مجمع استان تهران با استاندار تهران گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی وجود داشته و کارها دنبال شده است اما کماکان بحران ها اولویت ها و چالش هایی را که در زمان معارفه آقای مقیمی مطرح کردیم همچنان وجود دارد از جمله بافت‌های فرسوده و مقاوم سازی ساختمانها بحث جدی است که با آن روبرو هستیم تقویت مدیریت بحران  استان تهران و شهر تهران فعال است اما حقیقتاً ما نگران هستیم و به طور جدی باید مسائل حل شود، بحران آب را نیز در شهر تهران داریم مسایل محیط زیست و آلودگی هوا از دیگر چالش هاست همچنین حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا و آسییب های اجتماعی از بحث‌ها و مسائل بسیار جدی است که با آن روبرو هستیم ما خوشحالیم که آقای محسنی بندپی جز خبرگان این حوزه هستند.

ادامه دارد...

کد N2035375

وبگردی