آفتاب

متین زارع مدال برنز لیگ جهانی کاراته جوانان ایتالیا را کسب کرد

متین زارع مدال برنز لیگ جهانی کاراته جوانان ایتالیا را کسب کرد

همشهری آنلاین: کاتاروی کشورمان مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان جوانان در ایتالیا را از آن خود کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۶۵۲ کاراته کا از ۶۷ کشور در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد که متین زارع، تنها نماینده کشورمان در این مسابقات در کاتای انفرادی نوجوانان به میدان رفت.

مبارزات کاتا به صورت امتیازی محاسبه شد و از هر گروه ۴ کاتارو به دور بعد صعود کردند.

زارع ابتدا در گروهی که تیم‌های ایتالیا (۳ کاتارو)، مجارستان، لتونی و اسلواکی حضور داشتند به رقابت پرداخت و موفق شد با اجرای کاتای پاچو به عنوان نفر دوم به دور بعد راه یابد.

در دور دوم به مصاف حریفانی از ایتالیا، اسلواکی، مجارستان، پرتغال، رومانی، اسپانیا و فرانسه رفت و به عنوان نفر اول به دور بعد صعود کرد.

سپس در دور سوم با تیم‌های اسپانیا، مجارستان، رومانی، آلمان، چک، اسلواکی، آمریکا و فرانسه هم‌گروه شد و به عنوان نفر دوم به دور بعد راه یافت.

او در ادامه و در چهارمین دورهبه مصاف کاتاروهایی از فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اسلواکی، آمریکا، رومانی و فرانسه رفت و به عنوان نفر دوم به دور بعدی صعود کرد.

زارع در نیمه نهایی نتیجه را به نماینده اسلواکی واگذار کرد و در جدول رپه شارژ (شانس مجدد) به مصاف فدریکو آرونه ایتالیایی رفت و با شکست کاتاروی کشور میزبان به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

کد N2034956

وبگردی