آفتاب

صباغیان: وحدت و همدلی نقش پررنگی در مقابله با نفوذ دشمن دارد

صباغیان: وحدت و همدلی نقش پررنگی در مقابله با نفوذ دشمن دارد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: وحدت و همدلی و همراهی مردم و جریان‌های سیاسی و دولت با یکدیگر نقش پررنگی در مقابله با نفوذ دشمن دارد.

محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به مسئولان کشور در خصوص اقدامات دشمن در سال ۱۳۹۸، بیان کرد: دشمن به دنبال افزایش فشار بر روی مردم است تا نقشه‌های خود را به هر شکلی که ممکن است اجرایی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: برای رویارویی با نفوذ دشمن هوشیاری مردم یکی از واجبات است. وحدت، همدلی و همراهی مردم با دولت و همچنین جریان‌های سیاسی نقش پررنگی در مقابله با نفوذ دشمن و اجرایی کردن نقشه‌هایش دارد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت و همدلی زمانی موثر است که همه دست به دست هم دهیم و کار را جلو ببریم. این‌که صرفا ما در ظاهر با هم متحد باشیم، اما مسائل و مشکلات را پیگیری نکنیم راه به جایی نمی‌بریم.

صباغیان خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان کارها و مسائل را پیش برد که قانون حاکم باشد، اما متاسفانه امروز زدوبند قانون را کنار گذاشته است و با کنار رفتن قانون شاهد اختلاف و عدم کارایی هستیم.

وی در پایان بیان کرد: هر وقت قانون حاکم باشد و زدوبندها کنار برود مسائل و مشکلات کشور حل خواهد شد و وحدت جامه عمل می‌پوشد.

انتهای پیام

کد N2034762

وبگردی