آفتاب

انتخاب اعضای ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت برای انتخابات مجلس

انتخاب اعضای ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت برای انتخابات مجلس

دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: اعضای ستاد انتخابات این جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، محمد نوری اظهار کرد: در هجدهمین نشست سران احزاب وابسته به این جبهه که به ریاست سید شهاب الدین صدر و با حضور دبیران کل احزاب عضو برگزار شد، پس از بحث و بررسی در خصوص انتخابات آتی مجلس و اتخاذ تصمیم در مورد آرایش سیاسی جبهه در انتخابات، در نهایت ۹ نفر از دبیران کل به عنوان اعضای ستاد انتخابات جبهه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت عبارت اند از محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان، سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، بهادر ولیزاده دبیرکل تشکل های اسلامی لرستان، علی مدنی دبیرکل حزب راستی، محمد میرباقری دبیرکل حزب وحدت و اندیشه اسلامی، اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب و مهدی صادق قائم مقام کانون اسلامی مهندسین.

وی ادامه داد: مقرر شد پس از برگزاری اولین جلسه رئیس و معاونین ستاد نیز انتخاب شود.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با دبیر کلی شهاب الدین صدر  و با حضور 16 تشکل از احزاب سیاسی ایران با همراهی تعدادی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی در بهمن سال 95 اعلام موجودیت کرد و در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 از حسن روحانی حمایت کرد. در حال حاضر این جبهه متشکل از 24 حزب سیاسی است.

انتهای پیام

کد N2034081

وبگردی