آفتاب
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی؛

توجه به سلامت اداری و مبارزه با فساد در اولویت قرار دارد

توجه به سلامت اداری و مبارزه با فساد در اولویت قرار دارد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه باید نگاه به شستا تغییر کند ، گفت: توجه به سلامت اداری و مبارزه با فساد در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضوانی فر در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل شستا گفت: شستا را از گذشتگان به ارث نبرده ایم بلکه از آیندگان به عاریه گرفته‌ایم به همین دلیل باید طوری رفتار کنیم که شرمنده آینده نشویم.

وی  با اشاره به اینکه مدیریت بهینه دارایی‌ها را دنبال و بورسی کردن شستا را حتما مدنظر قرار می‌دهیم گفت: همچنین امکان کنترل نظام مند را فراهم خواهیم کرد که این موضوع به عمق سرمایه گذاری‌ها کمک می‌کند.

مدیرعامل شستا تاکید کرد:  متناسب با سیاست های وزارتخانه بازنگری و تدوین راهبردها را به فوریت انجام و برای وزیر رفاه ارسال خواهیم کرد اگرچه به نظر می‌رسد در شرایط اقتصادی فرصت برای سرمایه گذاری خارجی اندک باشد اما با توجه به گستردگی فعالیت شستا می‌توانیم بخشی از تلاش خود را به این امر معطوف کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه هم افزایی ها در مجموعه های تحت وزارت رفاه حتما ضروری است افزود: ارتقای شفافیت افزایش بازده اقتصادی را به دنبال خواهد داشت که در این خصوص نیز بیشتر تلاش می شود.

رضوانی فر اظهار داشت: توجه به سلامت اداری و مبارزه با فساد در اولویت قرار دارد هر چند که بخشی از اظهارات درباره شستا نابحق و به نوعی کم لطفی است.

وی بر اصلاح نگاه رسانه ها به شستا تاکید کرد و گفت: متاسفانه در فضای رسانه ای هر فساد و ناکارآمدی با اسم شستا همراه شده که درست نیست و باید این نگاه را اصلاح کنیم.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه قسم می خورم از همه ابزار های حقوقی و عرفی برای پیگیری پرونده های حقوقی استفاده کنیم ، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های آتی پیگیری پرونده‌های حقوقی است

وی اظهارداشت: اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها به طور ویژه در دستورکار است. همچنین روند فعالیت کمیته انتصابات در شستا با قوت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

رضوانی فر گفت: هنوز پروژه های نیمه تمامی داریم که سرمایه آنها به شستا بازنگشته و به سوددهی نرسیده است به همین دلیل باید سرمایه گذاری شود.

کد N2033637

وبگردی