آفتاب
فلاح در گفتگو با مهر:

مدیریت کشتی باید به یک گوش‌شکسته برسد/ تاخیر در معرفی منطقی نیست

مدیریت کشتی باید به یک گوش‌شکسته برسد/ تاخیر در معرفی منطقی نیست

پیشکسوت کشتی کشورمان معتقد است رئیس جدید فدراسیون کشتی بطور حتم باید از اهالی این رشته و عضوی از خانواده گوش‌شکسته‌ها انتخاب شود.

اکبر فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه تکلیف فدراسیون کشتی باید سریعتر روشن شود، اظهار داشت: تاخیر بیش از حد برای انتخابات مجمع عمومی فدراسیون به هیچ عنوان منطقی و مطلوب نیست. رئیس جدید باید هر چه زودتر انتخاب شود چراکه اداره امور توسط سرپرست چندان قطعی و دائمی نیست و طبیعتا بسیاری از تصمیمات را نمی توان بلندمدت دانست.

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان افزود: یکی از مهمترین مسایلی که باید از سوی متولیان امر و اعضای مجمع عمومی در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون مورد توجه قرار گیرد، انتخاب فردی از جنس کشتی است. تجربه نشان داده مدیرانی که از جنس کشتی نبودند و به راس امور فدراسیون آمدند به دلیل عدم اشراف کامل به این رشته از مشاوران مختلفی استفاده کردند که همین روند مشکلات مختلفی را بوجود آورد.

مربی سازنده کشتی کشورمان ادامه داد: این مساله نشان می دهد رئیس جدید فدراسیون باید حتما عضوی از خانواده گوش شکسته ها باشد تا به خوبی به زیر و بم این رشته آگاه بوده و فراز و نشیب های این ورزش سخت و سنگین را بشناسد.

فلاح در خاتمه گفت: قصد حضور در سیستم اجرایی فدراسیون را ندارم و همینکه با شاگردانم در باشگاه مشغول تمرین و سازندگی هستم برای من بهترین لذت است. در نتیجه اگر پیشنهادی می دهم به خاطر رسیدن به مربیگری و مسئولیت در تیم ملی نیست و دلسوزانه در خصوص کشتی حرف می زنم.

کد N2032916

وبگردی