آفتاب

فتاحی: نمی‌دانم عاملان پرتاب ۳۰ نارنجک در بازی سپاهان - پرسپولیس چه سودی بردند

فتاحی: نمی‌دانم عاملان پرتاب ۳۰ نارنجک در بازی سپاهان - پرسپولیس چه سودی بردند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کمیته انضباطی طبق گزارش ناظر مسابقه با مسببان حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس برخود می‌کند.

به گزارش آفتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حواشی دیدار روز گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از لحاظ برگزاری این بازی هیچ مشکلی وجود نداشت، اما من می‌خواهم درباره رفتار برخی تماشاگران صحبت کنم. همیشه در فوتبال دنیا حاشیه وجود دارد و این امر در بازی‌های حساس افزایش می‌یابد، اما اینکه تماشاگران اصفهانی بخواهند با اقدام هایشان خاطره تلخ نابینا شدن چشم سرباز احمدی که ۱۱ سال پیش در همین بازی سپاهان- پرسپولیس اتفاق افتاد زنده کنند درست نیست.
او ادامه داد: نمی‌دانم افرادی که در بازی روز گذشته بیش از ۲۰ تا ۳۰ نارنجک به زمین پرتاب کردند چه لذتی بردند و از این امر چه سودی عایدشان شد. برای بازی سپاهان- پرسپولیس ناظر انضباطی در ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و بی شک تمام این اتفاق‌ها را رصد کرده و گزارش کاملی را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهد تا با مسببان این امر برخورد شود.
فتاحی درباره نحوه ورود هواداران نارنجک به ورزشگاه از سوی هواداران ۲ تیم اظهار داشت: باشگاه سپاهان باید هرچه سریع‌تر مقدمات نصب گیت‌های بلیت فروشی، گیت‌های بازرسی و همچنین دوربین‌های مداربسته را فراهم کند تا بلیت فروشی بازی‌های خانگی این تیم به صورت الکترونیکی انجام شود. در جریان تلاش‌های ماموران امنیتی و یگاه ویژه برای برقراری نظم و انضباط در ورزشگاه نقش جهان هستم، اما اگر این موارد از سوی باشگاه سپاهان انجام بشود راحت‌تر می‌توان افراد خاطی را شناسایی و با آن‌ها برخورد کرد.
کد N2029678

وبگردی