آفتاب

راه اندازی شیفت شب کلینیک منطقه ۱۹ شرکت شهرسالم

راه اندازی شیفت شب کلینیک منطقه ۱۹ شرکت شهرسالم

کلینیک بهداشتی درمانی شرکت شهرسالم واقع در منطقه ۱۹ تهران شیفت شبانگاهی خود را نیز فعال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا ساحت فردی سرپرست کلینیک  بهداشتی ودرمانی منطقه ۱۹ شرکت شهر سالم با اعلام خبر فوق افزود: پس از بازدید مشترک دکتر چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم و توکلی شهردار منطقه۱۹ از کلینیک بهداشتی درمانی منطقه ۱۹، مقررشد این کلینیک فعالیت  خود را شبانه روزی کند که کمتراز یک ماه این اتفاق افتاد.

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از بازنشستگان و کارکنان محترم شهرداری تهران در منطقه ۱۹ شهرداری تهران ساکن هستند، لزوم ارایه خدمات شبانه نیز در این کلینیک به خوبی احساس می شد که با تصمیم مدیرعامل شرکت شهرسالم و حمایت های شهردار منطقه ، این تصمیم اجرایی شد.

ساحت فردی تاکید کرد: در حال حاضر در شیفت شبانگاهی این مرکز درمانی ، خدمات اورژانس ، پزشک عمومی، واحد بهداشت و داروخانه ارایه می شود و به مرور و در آینده نزدیک بخش های تخصصی به خدمات شبانگاهی این مرکز افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است کلینیک بهداشتی درمانی منطقه۱۹، در بخش های گوش وحلق وبینی، چشم پزشکی، زنان، مامایی، ارتوپدی، متخصص داخلی، اعصاب و روان، کلیه ومجاری ادراری، مغز و اعصاب، قلب وعروق، کودکان، تغذیه، پوست، ادیومتریست، مشاور خانواده، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی و جراح عمومی خدمات ارایه می نماید.

افزایش خدمات تخصصی در کلینیک بهداشتی درمانی منطقه ۱۷ شرکت شهر سالم

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهر سالم، خانم فریده صادقیان رییس مرکز درمانی هفده با اعلام خبر فوق افزود: با حمایت های مدیر عامل محترم شرکت شهر سالم   دکتر چوبینه و پیگیری های انجام گرفته، خدمات پزشکان تخصصی را در کلینیک منطقه۱۷ شهر سالم افزایش  داده ایم.

 وی گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۷ تهران جزو مناطق کم برخوردار می باشد و سرانه بهداشت و درمان در این منطقه بسیار پایین است؛ لذا تلاش کردیم با حضور پزشکان متخصص در کلینیک شهر سالم، خدمات پزشکی درمانی و بهداشتی برای جامعه هدف خودمان یعنی کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری تهران و شهروندان  را ارتقا دهیم. به همین منظورعلاوه بر خدمات قبلی تعداد دیگری از پزشکان متخصص در طول هفته در این کلینیک حضور داشته و ارائه خدمات می نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی بخش قلب و عروق نیز به خدمات این کلینیک اضافه شود.

♦بخش های مختلف تخصصی افزایش یافته به شرح ذیل اعلام میگردد:

♦۱- بخش جراحی با حضور جناب آقای دکتربشیر خداپرست و انجام عملیات سرپایی از جمله برداشتن خال، زگیل، میخچه، ختنه، خارج نمودن کیست های چربی و غیره

♦۲- بخش داخلی با حضور آقای دکتر کورش حسن زاده و آقای دکتر رشید پورقاز و انجام پیگیری های لازم در خصوص تشکیل پرونده جهت بیماران دیابتی

♦۳- بخش ارولوژی (کلیه و مجاری ادرار) با حضور آقای دکتر اسماعیل رزقی وآقای دکتر رسولیان

♦۴- افزایش پزشک در بخش مغز و اعصاب و ارائه خدمات نوار عصب و عضله و نوار مغز با حضور خانم دکتر معصومه اجلی

♦۵- افزایش پزشک در بخش پوست و پیگیر اقدامات لازم جهت ارائه خدمات لیزر و کرایوتراپی و سایر جراحی های سرپایی پوست با حضور  آقای دکتر فتاح مهدوی از اول آذر ماه  سال جاری

♦۶- ارائه خدمات مامائی و مشاوره ، انجام تست غربالگری سرطان سینه و رحم با حضور خانم آذر چشم براه

♦۷_راه اندازی غرفه عینک و ارائه خدمات مرتبط با تخفیف های ویژه

کد N2029638

وبگردی