آفتاب
رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد؛

اجرای طرح لبخند مهربانی با اولویت استان های کم برخوردار

اجرای طرح لبخند مهربانی با اولویت استان های کم برخوردار

رئیس سازمان بهزیستی از اجرای طرح لبخند مهربانی زمستانه برای تهیه لباس گرم کودکان مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم پویش لبخند مهربانی زمستانه گفت: در این طرح هدف ما تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار است که از مشارکت سازمان های مردم نهاد نیز استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه از خیرین تقاضا می کنیم که در این اقدام خیر مانند همیشه همراه بهزیستی باشند، گفت: شرایطی را فراهم می کنیم تا اقدامات نیکوکارانه خیرین راحت تر انجام شود.

رئیس سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه باید فرصت های برابر برای تمامی مردم جامعه ایجاد شود، گفت: پیوند بین افراد کم برخوردار و مرفه و خیر با همکاری سازمان بهزیستی ایجاد می شود.

بندپی همچنین با تاکید بر اولویت مناطق محروم گفت:  در این طرح زمستانه، لباس گرم و وسایل گرمایشی برای کودکان و نیازمندان مناطق محروم در نظر گرفته می شود.

وی گفت: پویش لبخند مهربانی از ۱۹ آذرماه تا ۱۹ دی ماه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی از طریق روش های مختلف نسبت به جمع آوری مشارکت های مردم اقدام کرده است، گفت: با راه اندازی نرم افزار سکه و نرم افزار آپ، شماره حساب ۹۰۱۹۰ سازمان بهزیستی، دستگاه های خودپرداز تمامی بانک های کشور، نیکوکاران می توانند برای کمک اقدام کنند.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: همچنین خیرین و نیکوکاران می توانند با تماس با شماره ۶۶۷۶۲۰۴۸ کمک های غیر نقدی خود را به سازمان بهزیستی ارسال کنند.

کد N2029475

وبگردی