آفتاب

برانکو: داوری فغانی هیچ مشکلی نداشت

برانکو: داوری فغانی هیچ مشکلی نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از بازی با سپاهان لذت بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با سپاهان و صحبت های قلعه نویی درباره داوری بازی گفت: بازی بزرگی بین ما برگزار شد در جوی بسیار خوب. دو تیم خوب لیگ بازی کردند. هواداران توانستند از تماشای این بازی لذت ببرند. 

وی گفت: آقای فغانی در این فصل برای ما اولین بار داوری کرد. او نشان داد چرا بین چهار داور برتر دنیا قرار دارد. او حتی یک اشتباه هم نداشت. به او بابت داوری تبریک می گویم. این نمونه ای از یک داوری خوب در دنیا است. نمی دانم میزبان از چه چیزی ناراحت است. می دانستیم بازی سختی خواهد بود. آنها 20 خطا کردند ما 10 خطا. این نحوه بازی ما با سپاهان را نشان می دهد. سپاهان نشان داد که با ما و استقلال و تراکتورسازی و پدیده برای قهرمانی می جنگد. پنالتی ما هم مثل اشک چشم شفاف بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قلعه نویی گفته بود برای پرسپولیس پنجره های داخلی باز شده است، گفت: اینرا نمی فهمم. فقط این را می دانم که به بازیکنانم گفته ام همه علیه ما بدتر از توانی که دارند ظاهر می شوند. هرکسی به فکر این است که قهرمان لیگ را شکست بدهد. وقتی با پرسپولیس روبرو می شود مسئله فرق می کند. شما هم این را می بینید. نگران نیستیم و گلایه ای نداریم. 

برانکو ادامه داد: این را هم می دانم که باید مقابل همه بازی کنیم. هرکسی می خواهد ضعف خودش را توجیه کند. انتظارمان این است مقابل پارس جنوبی خوب باشیم و برنده بشویم. امروز قبل از تمرین به بازیکنانم گفتم اگر ضعیف بازی کنیم و ببازیم آن موقع هیچ توجیهی نخواهیم داشت. دیروز می توانستیم بازنده باشیم ولی اگر هم می باختیم گلایه ای نداشتم چون خوب ظاهر شدیم. از فلسفه خود عقب نمی نشینیم.

وی تاکید کرد: می فهمم سپاهانی ها مریض شده اند چون تمام تلاششان را برای برد به کار بردند. شاید انتظار نداشتند ما اینقدر خوب ظاهر شویم. 

ادامه دارد...

کد N2029360

وبگردی