آفتاب

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس؛ ابهام در 2 پست

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس؛ ابهام در 2 پست

سپاهان با تیم کامل و بدون غایب مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای فصل خود از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که محروم ندارد و به گفته امیر قلعه‌نویی مصدومان تیم هم مشکلشان رفع شده و تیم کاملی در اختیار خواهند داشت.

در این دیدار سپاهان مثل همیشه از پیام نیازمند درون دروازه بهره می‌برد.

در خط دفاع 3 گزینه پیش روی قلعه‌نویی است و از میان پورقاز، شفیعی و یزدانی 2 نفر درون ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت که شانس دو گزینه اول بیشتر خواهد بود.

در سمت چپ خط دفاع این روزها سعید آقای به شرایط خوبش برگشته و عملکرد خوبی در ترکیب اصلی دارد و دیگر جایگاهش در خطر نیست و امروز هم بازی خواهد کرد.

در سمت راست هم با وجود آمادگی بالای جعفری و عملکرد خوبش در بازی‌هایی که به زمین آمده، همچنان شاهد حضور ایرانپوریان خواهیم بود که یکی از بهترین‌های سپاهان در فصل جاری بوده است.

مهدی کیانی، کاپیتان و هافبک دفاعی طلایی پوشان در این بازی خواهد بود و وظیفه تخریب حملات سرخپوشان از میانه میدان را بر عهده دارد.

دو هافبک رو به جلوی سپاهان در سیستم 3-3-4 مورد نظر قلعه‌نویی مبهم هستند. حضور ولادیمیر کومان قطعی است ولی زوج او از میان محمد کریمی، بختیار رحمانی و سجاد شهباززاده یک نفر خواهد بود که احتمال بازگشت شهباززاده به یک خط عقب تر وجود دارد.

اگر شهباززاده به خط هافبک برود، معادله دو مهاجم کناری سپاهان هم حل می‌شود و ساسان انصاری و مهرداد محمدی هر دو در زمین خواهند بود.

کی‌روش استنلی هم با پایان یافتن محرومیتش به ترکیب اصلی بر می‌گردد و مهاجم نوک سپاهان است.

کد N2028206

وبگردی