آفتاب

آشنایی با سواحل آنتالیا در تور آنتالیا

آشنایی با سواحل آنتالیا  در تور آنتالیا

یکی از سواحل آنتالیا در مجاورت دریای مدیترانه ساحل زیبای کنیالتی است. ساحل کنیالتی مهم ترین ساحل آنتالیا است.

ساحل کنیالتی

یکی از سواحل آنتالیا در مجاورت دریای مدیترانه ساحل زیبای کنیالتی است. ساحل کنیالتی مهم ترین ساحل آنتالیا است. شهرت این ساحل در میان سواحل زیبای آنتالیا به این دلیل است که شما می توانید از هر نقطه شهر آنتالیا که بخواهید به سادگی به این ساحل دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با وسایل نقلیه شهر آنتالیا مانند تراموا، اتوبوس و تاکسی به این ساحل بروید یا اینکه موتور اجاره کنید. رسیدن به ساحل کنیالتی از هر نقطه آنتالیا به سادگی امکان پذیر است.

خوب است بدانید که ساحل کنیالتی در تور آنتالیا تقریباً سه کیلومتر طول دارد و در بین اهالی محلی به عنوان پلاژ کنیالتی شهرت دارد و فاصله آن با مرکز شهر چندان زیاد نیست. اهالی آنتالیا معمولاً آخر هفته ها برای گذراندن اوقات خود و تفریح و استراحت  به این منطقه مراجعه می کنند.

از دیگر امکانات ساحل کنیالتی مراکز تفریحی و رستوران های آن است. همچنین در این منطقه طبیعت و درختان زیبایی نیز وجود دارد. می توانید از فضای رمانتیک آن لذت ببرید و در ساحل و روی صخره ها قدم بزنید یا آفتاب بگیرید.

ساحل کمر

به گزارش سفر باتو ، یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا ساحل کمر است. شهر کمر حدود چهل کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. آب دریا در این منطقه شوری کمتری دارد. در اطراف روستاهای این منطقه دیوار بلندی کشیده شده که از روستا در برابر سیل و طغیان دریا محافظت می کند. ویژگی سواحل کمر این است که این منطقه به عنوان یک مکان توریستی ساخته شده و بنابراین در آن انواع هتل ها و رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید را در کنار مکان های تاریخی می توانید مشاهده کنید.

سواحل کمر جزء پر طرفدارترین سواحل این شهر است که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در ساحل کمر شما طبیعت زیبا و تاریخ را در کنار هم خواهید داشت. می توانید در ساحل این منطقه به شنا و غواصی بپردازید یا اسکی روی آب و سایر ورزش های آبی را تجربه کنید. قایقرانی و ماهیگیری در سواحل این منطقه نیز لذت بخش خواهد بود. ساحل کمر یکی از سواحل آنتالیا است که پرچم آبی اتحادیه اروپا را دارد. این به این معناست که آب این منطقه تمیز است


ساحل چیرالی آنتالیا ترکیه –Çıralı

ساحل چیرالی آنتالیا در تور ارزان آنتالیا که به دلیل وجود باقی مانده های تاریخی از شهر لیسیان – Lycian به ساحل اُلیپسُن نیز معروف است. ساحل چیرالی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا می باشد که با تاریخ گره خورده است. این ساحل آرام و قرار ندارد و در همه فصل از سال پر است از مردم محلی و توریستان زیادی که در کنار این ساحل از زیبایی  های طبیعی لذت می برند. شما حتما ساحل چیرالی را دوست خواهید داشت چرا که زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه ای سفید، آب زلال و اتاق های ساحلی چیرالی برای هر توریستی با هر سلیقه ای کافیست.


ساحل کنییالتی آنتالیا ترکیه – Konyaaltı

یکی دیگر از سواحل معروف و خوش آوازه آنتالیا ترکیه، ساحل کنییالتی آنتالیاست که بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی قرار گرفته است. ساحلی را در جوار کوه های سر سبز سر به فلک کشیده تجسم کنید، منظره بی نظیری که ساحل کنییالتی دارد از منظره های بی نظیریست که لنر دوربین هر عکاسی را به خود جلب می کند. ساحل کنییالتی آنتالیا چند مایل است، بنابر این محوطه زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن در سواحل ماسه ای کنییالتی در اختیار دارید. علاوه بر این، رستوران ها و کافه های مناسبی نیز در محوطه ساحلی کنییالتی برای ارائه خدمات به توریستان تور ترکیه قرار دارند.


ساحل پاترا آنتالیا ترکیه - Patara Beach

با وجود اینکه ساحل پاترا تور آنتالیا چند ساعت از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد، اما این ساحل ارزش آن را دارد تا ماشین کرایه کنیم و به خارج از شهر برای گشت و گذار در این ساحل زیبا برویم چرا که ساحل پاترا آنتالیا یکی از زیباترین سواحل منطقه است. ساحل پاترا، ساحلی با ۱۸ کیلومتر شن و ماسه سفید در کنار امواج آبی تیره است. علاوه بر زیبایی های طبیعی، این ساحل دارای یک منطقه حفاظت شده برای لاک پشت های Caretta-caretta نیز است، این لاک پشت ها هرساله برای تخمگذاری تخم ها به ساحل پاترا سفر می کنند.


ساحل کلئوپاترا (Cleopatra Beach)

ساحل کلئوپاترا واقع در آلانیا ازجمله محبوب‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا است و نیز در میان سواحل مختلف آنتالیا یکی از پربازدیدترین‌هاست. این ساحل پرچم‌آبی همیشه مملو از گردشگران است و به‌خاطر آب‌های مدیترانه‌ای زلالش جلوه‌ی بی‌نظیری دارد. بازدید از این ساحل برای عموم آزاد و البته رایگان است.


ساحل داملاتاش (Damlataş Beach)

ساحل داملاتاش با شن‌های طلایی و آب‌های زلال در قسمت شرقی ساحل کلئوپاترا واقع است و یکی از مناسب‌ترین سواحل آنتالیا برای غواصی‌های سطحی و کم‌عمق به‌شمار می‌رود. اگر به داملاتاش رفتید، از غار داملاتاش در همان نزدیکی نیز دیدن کنید. این غار به‌طور تصادفی در سال ۱۹۴۸ طی ساخت اسکله‌ای در بخش جنوبی شهر آنتالیا کشف شد.  تور آنتالیا لحظه آخری را از دست ندهید.


ساحل فاسِلیس (Phaselis Beach)

در فاسِلیس علاوه‌بر گردش در ساحل می‌توانید از ویرانه‌های باستانی اطراف نیز بازدید کنید. این محل در تِکیرُوا که از شهرهای شمالی آنتالیاست قرار دارد. به فاسِلیس ساحل فیروزه‌ای هم می‌گویند. برای اینکه بتوانید تمامی دیدنی‌های مستقر در طول این ساحل را ببینید، بهتر است ماشین کرایه کنید. فاسِلیس یکی از شهرهای یونان و روم باستان بود که اکنون ویرانه‌های آن در سه خلیج کوچک پراکنده‌ است. ضمن بازدید از ویرانه‌های تاریخی فاسِلیس می‌توانید در آب‌های زلال خلیج نیز شنا کنید.  
کد N2022516

وبگردی