آفتاب

دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب آهن | پیش بازی

دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب آهن |  پیش بازی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن روز سه شنبه از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش آفتاب، دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه 13 آذر ساعت 16:15 ، در ورزشگاه آزادی دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر را برگزار می کنند.
ذوب آهن در حالی سه شنبه مهمان پرسپولیس است که رحیم زهیوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد نداشت.
ارسلان مطهری، دیگر بازیکن مصدوم ذوبی ها است اما احتمال اینکه به این بازی برسد، وجود دارد.
پرسپولیس با اعلام برانکو ایوانکویچ، شایان مصلح، محمد انصاری، حسین ماهینی و سیامک نعمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
نشست خبری مربیان دوتیم، علیرضا منصوریان و برانکو ایوانکوویچ روز دوشنبه ساعت 13 و 13:30 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.
همچنین با اعلام کمیته داوران سیدمهدی سیدعلی به همراه حسن ظهیری، آرمان اسعدی، وحید کاظمی داوری این دیدار را برعهده دارند. ذوب آهن با 12 امتیاز در جایگاه چهاردهم و پرسپولیس با 24 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند. ذوب آهن با سرمربی جدید خود توانست با تساوی مقابل فولاد خوزستان یک امتیاز کسب کند. پرسپولیس هم در روز استفاده از جوان های تیم توانست با تک گل شجاع خلیل زاده ماشین سازی را شکست داد. مصاف علیرضا منصوریان با برانکو و نتایج اخیر دو تیم نشان می دهد که سه شنبه شاهد بازی دیدنی و جذابی از جانب دو تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. لازم به ذکر است که برانکو ایوانکوویچ در چهار تقابل خود با علیرضا منصوریان بردی کسب نکرده است.

کد N2022495

وبگردی